Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
123 359,00 UAH
UA-2019-07-30-001234-b e359d48383a0477ab0f92dfe5b3b949c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Войтенко

+380474438858 viddilosvity207@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА
Код ЄДРПОУ: 02146959
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А
Контактна особа: Тетяна Войтенко
+380474438858
viddilosvity207@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 13:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 16:49
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:44
Очікувана вартість: 123 359,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 616,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Залізняка, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного і місцевого бюджетів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 13:56
Додаток 1_Технічні вимоги.doc
30 липня 2019 13:56
Додаток 2_Проект договору.docx
30 липня 2019 13:56
Тендерна пропозиція.docx
30 липня 2019 13:56
Перелік документів.docx
30 липня 2019 13:56
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля проводяться згідно Закону України "Про публічні закупівлі», відповідно ст. 5 якого – «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» - вказані технічні характеристики та інформація для учасників, щодо надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеному Додатку. Учасник подає свою цінову пропозицію в цілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, зборів та обов’язкових платежів. Розгляд тендерних пропозицій проводиться відповідно ст. 28 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 112 500,00
UAH з ПДВ
111 883,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 123 300,00
UAH з ПДВ
112 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 122 500,00
UAH з ПДВ
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 12:39
сертификатWindows-10-Pro.jpg
07 серпня 2019 12:39
Сертификаты леново.rar
07 серпня 2019 12:39
Сервіс_центри.pdf
07 серпня 2019 12:39
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 12:39
Гарантійний лист 2.pdf
07 серпня 2019 12:39
propozitsiya_ 123300.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 111 883,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:10
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 111 883,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:12
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 112 490,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:27
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Переможець 119 999,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 11:05

Документи

12 серпня 2019 15:32
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2019 10:12
Електронний підпис
19 серпня 2019 10:10
Протокол № 103.pdf

Документи

19 серпня 2019 10:13
Протокол № 103.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 12:08
Договір № 3021_ОТГ.pdf укладений
29 серпня 2019 12:07