Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
123 359,00 UAH
UA-2019-07-30-001234-b ● e359d48383a0477ab0f92dfe5b3b949c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02146959 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Тетяна Войтенко +380474438858 viddilosvity207@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2019 13:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 16:49 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 123 359,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 616,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Залізняка, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти державного і місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 13:56 |
Додаток 1_Технічні вимоги.doc | |
30 липня 2019 13:56 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
30 липня 2019 13:56 |
Тендерна пропозиція.docx | |
30 липня 2019 13:56 |
Перелік документів.docx | |
30 липня 2019 13:56 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля проводяться згідно Закону України "Про публічні закупівлі», відповідно ст. 5 якого – «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» - вказані технічні характеристики та інформація для учасників, щодо надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеному Додатку. Учасник подає свою цінову пропозицію в цілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, зборів та обов’язкових платежів. Розгляд тендерних пропозицій проводиться відповідно ст. 28 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
112 500,00
UAH з ПДВ
|
111 883,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
123 300,00
UAH з ПДВ
|
112 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
122 500,00
UAH з ПДВ
|
119 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
111 883,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 10:10
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
111 883,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 10:12
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
112 490,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 10:27
|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2479304276 |
Переможець |
119 999,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 12:08
|
Договір № 3021_ОТГ.pdf | укладений |
29 серпня 2019 12:07
|