Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-07-30-001180-b ● 05d3bffb9c0e476bbf1b8d2e64ddc7fc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Інна Вовчук +380984121890 0984121890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 10:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 штука
Конверти (джерело фінансування місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30199200-2 — Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня поставки Товарів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 13:39 |
Додаток №1 Тех вимоги.doc |
30 липня 2019 13:39 |
додаток № 4 проект договору.doc |
30 липня 2019 13:39 |
Додаток №2 тендерная пропозиція.doc |
30 липня 2019 13:39 |
Додаток №3 кваліфікаційні вимоги.doc |
30 липня 2019 13:39 |
оголошення конверти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 31 липня 2019 10:36
Дата відповіді: 31 липня 2019 12:21
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
По- перше, питання щодо допуску до участі у закупівлі Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.
По- перше, питання щодо допуску до участі у закупівлі Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" |
24 420,00
UAH з ПДВ
|
20 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбланковидав |
26 100,00
UAH з ПДВ
|
20 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
23 400,00
UAH з ПДВ
|
21 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
24 540,00
UAH з ПДВ
|
22 240,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ХІМІЧ І.М. |
41 300,00
UAH з ПДВ
|
41 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" #30609417 |
Переможець |
20 640,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ Куверт Україна 15 08 19.pdf | укладений |
02 січня 2020 16:00
|
ТОВ куверт Україна.pdf | укладений |
02 січня 2020 15:56
|
договор від 16.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 11:22
|