Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
21 739,25 UAH
UA-2019-07-30-001017-b a48f580947d74da49448cb06b5206828
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:09
Очікувана вартість: 21 739,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Господарські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 од.
Господарські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 12:45
4947-19-ВТ-ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Господарські товари
Дата подання: 31 липня 2019 10:25
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:53
Добрий день!!! Відро з поворотною кришкою 10 л - це відкривається кришка по колу (горизонтально), чи звичайне відро для сміття 10 л в якому кришка повертається вертикально????
Відповідь: відро з поворотною кришкою 10 л - це звичайне відро для сміття в якому кришка повертається вертикально.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 02 серпня 2019 17:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі. Усі учасники зобов"язані вказувати найменування товару, тип та марку, згідно Додатку №1 ТД у своїй тендерній пропозиції.

не платники ПДВ також береть участь в аукціоні, аукціон проходить за цінами товару без врахування ПДВ (учасники знаходяться в рівних умовах), оцінюється учасник відповідно до поданої ним тендерної пропозиції та відповідно до тендерної документації замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 7 811,48
UAH
7 811,48
UAH
Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" 12 120,00
UAH
12 120,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 11:08
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:36
Довідка ДФС.pdf
30 серпня 2019 15:36
Dovidka_19190440710610535696.pdf
14 серпня 2019 12:47
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 12:47
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 7 811,48
UAH
23 серпня 2019 12:36
ПП "ВІФ "Західресурссервіс"
#32922477
Переможець 12 120,00
UAH
30 серпня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс"
#32922477
12 120,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 14:29
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:21
4947-19-ВТ-договір.pdf укладений
17 вересня 2019 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 14 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 424,00 UAH)