Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407282 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 28 238 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 190,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 17:53 |
Малиновського, 61А, кап рем обл., серт..doc | |
30 липня 2019 11:47 |
62Т ТД )))).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-16-000024 ● ec56c20fd53747058e1b956db09389a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2019 Одеса № 330
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 16.09.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2019 № 330
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-07-30-000754-b 30.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-17 15:27:27
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2019 № 330 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-30-000754-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту і реставрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-30-000754-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на працівників, що зазначені у пунктах 1, 2, 4, 6, 8 Таблиці 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи ТОВ «СК «Градо-Строй» (далі – Довідка) від 14.08.2019 № 13 надано лише скановані копії з оригіналів трудових книжок (не надано скановані копії з оригіналів трудових угод та інше (якщо такі мають місце бути) працівників) та на працівників, що зазначені у пунктах 12-22 Таблиці 2 Довідки надано лише скановані копії з оригіналів трудових контрактів (не надано скановані копії з оригіналів трудових книжок та інше (якщо такі мають місце бути)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі скановану копію з оригіналу Статуту ТОВ «СК «Градо-Строй», затвердженого рішенням учасника від 14.05.2019 № 23 (відсутня сторінка 11)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «СК «Градо-Строй» вимог ТД та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 27.08.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-20 15:12:58
Пояснення
Вимогами п. 2 додатку № 1 тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А» передбачено підтвердження учасниками торгів такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів у вигляді довідки, за підписом уповноваженої особи та скріпленої печаткою Учасника за чітко визначеною формою наведеною у таблиці № 2 та переліком документів. Документами, що підтверджують інформацію учасників про відповідність цьому критерію визначено надання у складі пропозицій сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, а саме штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Слід зазначити, що замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію з обов’язковим урахуванням ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так, до переліку документів додається припис, якщо такі документи мають місце бути.
Початок взаємин між роботодавцем і особою стосовно виконання тих чи інших завдань залежитьвід умов оформлення цих взаємовідносин.Особи можуть виконувати роботи (надавати послуги), як на підставі трудового договору, так і на підставі договорів цивільно правового характеру. Під час виконання робіт (надання послуг) за трудовим договором мають дотримуватися вимоги трудового законодавства, а за умови укладання договору цивільно правового характеру на виконання роботи (надання послуг) керуються цивільним законодавством та норми трудового законодавства на них не розповсюджуються. Роз’яснення стосовно цих взаємовідносин надано Міністерствомсоціальної політики України в листах від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12, від 16.05.2011 р. № 151/06/186-11.
Стосовно трудового договору, то його визначення наведено у ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП). Так, трудовий договір — це угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату та забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Трудовий договір може бути укладений в усній або в письмовій формі. Поняття «укладення трудового договору» та «прийняття на роботу» є тотожними — тобто, якщо працівника прийняли на роботу, видали наказ, допустили до роботи та оформили трудову книжку, це означає, що з ним уклали трудовий договір (навіть якщо документа під назвою «Трудовий договір» у письмовій формі не існує). Крім того, законодавством не встановлено загальної типової форми письмового трудового договору — на підприємстві вона якщо розробляється то самостійно.
Стосовно працівників, які є сумісниками, запис про період роботи на умовах сумісництва в його трудову книжку не вноситься в силу прямої норми п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58. На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Таким чином, учасник торгів ТОВ "СК "ГРАДО-СТРОЙ" відповідно до переліку документів визначених п. 2 додатку № 1 тендерної документації стосовно осіб, які плануються до виконання робіт надає документи в залежності від умов оформлення взаємовідносин учасника з такою особою та документів, що в обов’язковому порядку відповідно до норм чинного законодавства оформлюються підприємством.
Відповідно до абз.2 ч. 4 ст. 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок,що виникли під час сканування документа, та такими, що не впливають на зміст пропозиції Учасника та відповідають усім критеріям тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що інформація про правовстановлюючі документи будь-якої юридичної особі,у тому числі і Статут, є відкритою, доступ до якої є у будь-якого суб’єкта господарювання, достатньо лише використати мережу Internet (наприклад, посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції є несуттєвою помилкою, що виникла під час сканування документа.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2019-10-08 12:33:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" |
25 998 000,00
UAH з ПДВ
|
25 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ" |
28 169 597,93
UAH з ПДВ
|
27 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ" |
28 220 000,00
UAH з ПДВ
|
28 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" #35049500 |
Відхилено |
25 998 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 17:44
|
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ" #35768704 |
Переможець |
27 990 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 13:54
|
дод. угода 5.pdf | укладений |
04 березня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:57
|
дод угод 4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 17:02
|
дод.угод.3 к 95-19П.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 16:28
|
договір 95-19П.pdf | укладений |
12 вересня 2019 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 95-19/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 95-19/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |