Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
Очікувана вартість
28 238 100,00 UAH
UA-2019-07-30-000754-b 3a71a85ed7934b7499a6dc3c97310190
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 17:30
Початок аукціону: 16 серпня 2019 14:56
Очікувана вартість: 28 238 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 190,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А». (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 17:53
Малиновського, 61А, кап рем обл., серт..doc
30 липня 2019 11:47
62Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000024 ● ec56c20fd53747058e1b956db09389a0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2019 Одеса № 330

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 16.09.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2019 № 330
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-07-30-000754-b 30.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Михайленко Л.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 15:27:27

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2019 № 330 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-30-000754-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту і реставрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-30-000754-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на працівників, що зазначені у пунктах 1, 2, 4, 6, 8 Таблиці 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи ТОВ «СК «Градо-Строй» (далі – Довідка) від 14.08.2019 № 13 надано лише скановані копії з оригіналів трудових книжок (не надано скановані копії з оригіналів трудових угод та інше (якщо такі мають місце бути) працівників) та на працівників, що зазначені у пунктах 12-22 Таблиці 2 Довідки надано лише скановані копії з оригіналів трудових контрактів (не надано скановані копії з оригіналів трудових книжок та інше (якщо такі мають місце бути)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі скановану копію з оригіналу Статуту ТОВ «СК «Градо-Строй», затвердженого рішенням учасника від 14.05.2019 № 23 (відсутня сторінка 11)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «СК «Градо-Строй» вимог ТД та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 27.08.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 15:12:58

Пояснення

Вимогами п. 2 додатку № 1 тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А» передбачено підтвердження учасниками торгів такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів у вигляді довідки, за підписом уповноваженої особи та скріпленої печаткою Учасника за чітко визначеною формою наведеною у таблиці № 2 та переліком документів. Документами, що підтверджують інформацію учасників про відповідність цьому критерію визначено надання у складі пропозицій сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, а саме штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Слід зазначити, що замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію з обов’язковим урахуванням ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так, до переліку документів додається припис, якщо такі документи мають місце бути.
Початок взаємин між роботодавцем і особою стосовно виконання тих чи інших завдань залежитьвід умов оформлення цих взаємовідносин.Особи можуть виконувати роботи (надавати послуги), як на підставі трудового договору, так і на підставі договорів цивільно правового характеру. Під час виконання робіт (надання послуг) за трудовим договором мають дотримуватися вимоги трудового законодавства, а за умови укладання договору цивільно правового характеру на виконання роботи (надання послуг) керуються цивільним законодавством та норми трудового законодавства на них не розповсюджуються. Роз’яснення стосовно цих взаємовідносин надано Міністерствомсоціальної політики України в листах від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12, від 16.05.2011 р. № 151/06/186-11.
Стосовно трудового договору, то його визначення наведено у ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП). Так, трудовий договір — це угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату та забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Трудовий договір може бути укладений в усній або в письмовій формі. Поняття «укладення трудового договору» та «прийняття на роботу» є тотожними — тобто, якщо працівника прийняли на роботу, видали наказ, допустили до роботи та оформили трудову книжку, це означає, що з ним уклали трудовий договір (навіть якщо документа під назвою «Трудовий договір» у письмовій формі не існує). Крім того, законодавством не встановлено загальної типової форми письмового трудового договору — на підприємстві вона якщо розробляється то самостійно.
Стосовно працівників, які є сумісниками, запис про період роботи на умовах сумісництва в його трудову книжку не вноситься в силу прямої норми п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58. На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Таким чином, учасник торгів ТОВ "СК "ГРАДО-СТРОЙ" відповідно до переліку документів визначених п. 2 додатку № 1 тендерної документації стосовно осіб, які плануються до виконання робіт надає документи в залежності від умов оформлення взаємовідносин учасника з такою особою та документів, що в обов’язковому порядку відповідно до норм чинного законодавства оформлюються підприємством.
Відповідно до абз.2 ч. 4 ст. 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок,що виникли під час сканування документа, та такими, що не впливають на зміст пропозиції Учасника та відповідають усім критеріям тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що інформація про правовстановлюючі документи будь-якої юридичної особі,у тому числі і Статут, є відкритою, доступ до якої є у будь-якого суб’єкта господарювання, достатньо лише використати мережу Internet (наприклад, посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції є несуттєвою помилкою, що виникла під час сканування документа.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто

2019-10-08 12:33:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" 25 998 000,00
UAH з ПДВ
25 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ" 28 169 597,93
UAH з ПДВ
27 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ" 28 220 000,00
UAH з ПДВ
28 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 14:54
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:53
Технічна специфікація.pdf
15 серпня 2019 14:53
Пропозиція.pdf
15 серпня 2019 14:53
Паспорт Бобров Ю. І..pdf
15 серпня 2019 14:53
Згода з проектом.pdf
15 серпня 2019 14:53
Довідки.pdf
15 серпня 2019 14:53
Відгук.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 09:31
довідка податкова
28 серпня 2019 09:31
довідка мвс
28 серпня 2019 09:31
Договірна ціна
28 серпня 2019 09:31
Пропозиція з новою ціною
14 серпня 2019 16:24
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:23
Протокол НР.7Z
14 серпня 2019 16:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 серпня 2019 16:23
Лист для клієнтів.7z
14 серпня 2019 16:23
Витяг із Статуту.7z
14 серпня 2019 16:23
Банківська ліцензія.7z
14 серпня 2019 16:23
Гарантія 13640-19.7z
14 серпня 2019 16:23
договірна ціна.pdf
14 серпня 2019 16:23
гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 16:23
ДОГОВІР проект.pdf
14 серпня 2019 16:23
дозвил охрана труда.pdf
14 серпня 2019 16:23
додаток до лицензии.pdf
14 серпня 2019 16:23
лицензия.pdf
14 серпня 2019 16:23
Протокол 2 и 7.pdf
14 серпня 2019 16:23
Паспорт ИНН Мишакин.pdf
14 серпня 2019 16:23
витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 16:23
статут градо строй.pdf
14 серпня 2019 16:22
аналогічний договір.pdf
14 серпня 2019 16:22
відгук.pdf
14 серпня 2019 16:22
довідка техніка.pdf
14 серпня 2019 16:22
штатний розклад.pdf
14 серпня 2019 16:22
трудові контракти.pdf
14 серпня 2019 16:22
трудові книжки.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 серпня 2019 15:50
Штатний розклад.pdf
14 серпня 2019 15:50
ЦПХ.pdf
14 серпня 2019 15:50
Трудові.pdf
14 серпня 2019 15:50
Технічне завдання.pdf
14 серпня 2019 15:50
Статут.pdf
14 серпня 2019 15:50
Скан_договору_№17.pdf
14 серпня 2019 15:50
Скан_договора_№15_1.pdf
14 серпня 2019 15:50
Протокол_зборів.pdf
14 серпня 2019 15:50
Пропозиція.pdf
14 серпня 2019 15:50
Паспорт.pdf
14 серпня 2019 15:50
Оренда техніки.pdf
14 серпня 2019 15:50
Лист щодо якості.pdf
14 серпня 2019 15:50
Лист згода учасник.pdf
14 серпня 2019 15:50
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
14 серпня 2019 15:50
Код.pdf
14 серпня 2019 15:50
Календарний графік.pdf
14 серпня 2019 15:50
Дозвіл_охорони_праці.pdf
14 серпня 2019 15:50
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довкілля.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довідка щодо санкцій.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довідка ст.17.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довідка ст. 50.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довідка про досвід.pdf
14 серпня 2019 15:50
Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2019 15:50
Витяг ЕДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 15:50
_ліцензія.PDF
14 серпня 2019 15:50
_відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"

ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"
#35049500
Відхилено 25 998 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 17:44
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ"
#35768704
Переможець 27 990 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ"
#35768704
27 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 13:54
дод. угода 5.pdf укладений
04 березня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:57
дод угод 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 17:02
дод.угод.3 к 95-19П.pdf зміни до договору
30 січня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:28
договір 95-19П.pdf укладений
12 вересня 2019 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 95-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 95-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 990 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 665 000,00 UAH)