Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-07-30-000730-c ● 40d8609aa1ed4d13bf03ba0dd4cbfbdd
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39515893 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Александров Денис +380312649600 zak@customs.sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 21:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник сплачує за товар на підставі накладної та виставленого рахунку протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання товару, за умови фактичного надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 12:24 |
Додаток 1 зі змінами.doc |
30 липня 2019 21:27 |
Додаток 3 Проект_Договору.docx |
30 липня 2019 21:27 |
Додаток 2.doc |
30 липня 2019 21:27 |
Оголошення.doc |
31 липня 2019 12:24 |
Додаток 1 зі змінами.doc
|
||
30 липня 2019 21:27 |
Додаток 3 Проект_Договору.docx
|
||
30 липня 2019 21:27 |
Додаток 2.doc
|
||
30 липня 2019 21:27 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 08:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Кількість
Дата подання: 31 липня 2019 10:02
Дата відповіді: 31 липня 2019 12:23
Доброго дня.
В оголошенні вказана кількість - 12 шт.
Вкажіть, будь ласка, кількість ноутбуків конкретного розміру:
Ноутбук 13’’
Ноутбук 17’’
Відповідь: У відповідь на Ваш запит, повідомляємо про наступне.
Кількість:
Ноутбук 13’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 2 шт;
Ноутбук 17’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 10 шт.
Кількість:
Ноутбук 13’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 2 шт;
Ноутбук 17’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 10 шт.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 01 серпня 2019 16:17
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
195 780,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 22:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода 360 (1).PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2019 12:01
|
Договір 297.PDF | укладений |
09 вересня 2019 20:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку 1 до Договору № 297 від 06.09.2019 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 360 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |