Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-07-30-000730-c 40d8609aa1ed4d13bf03ba0dd4cbfbdd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Александров Денис

+380312649600 zak@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДФС
Код ЄДРПОУ: 39515893
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис
+380312649600
zak@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує за товар на підставі накладної та виставленого рахунку протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання товару, за умови фактичного надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 12:24
Додаток 1 зі змінами.doc
30 липня 2019 21:27
Додаток 3 Проект_Договору.docx
30 липня 2019 21:27
Додаток 2.doc
30 липня 2019 21:27
Оголошення.doc
31 липня 2019 12:24
Додаток 1 зі змінами.doc
30 липня 2019 21:27
Додаток 1.doc
30 липня 2019 21:27
Додаток 3 Проект_Договору.docx
30 липня 2019 21:27
Додаток 2.doc
30 липня 2019 21:27
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 08:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Кількість
Дата подання: 31 липня 2019 10:02
Дата відповіді: 31 липня 2019 12:23
Доброго дня. В оголошенні вказана кількість - 12 шт. Вкажіть, будь ласка, кількість ноутбуків конкретного розміру: Ноутбук 13’’ Ноутбук 17’’
Відповідь: У відповідь на Ваш запит, повідомляємо про наступне.
Кількість:
Ноутбук 13’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 2 шт;
Ноутбук 17’’ з ПЗ Windows 10 PRO – 10 шт.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 01 серпня 2019 16:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 195 780,00
UAH з ПДВ
195 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 195 780,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 22:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 22:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
195 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 360 (1).PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 12:01
Договір 297.PDF укладений
09 вересня 2019 20:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку 1 до Договору № 297 від 06.09.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: 360
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML