Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О141002 Нагірне – Добромиль, км 15+135, Мостиського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 257 170,55 UAH
UA-2019-07-30-000718-c 263079f7590441c3b34c06a746820692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 20:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 10:30
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:18
Очікувана вартість: 2 257 170,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 285,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О141002 Нагірне – Добромиль, км 15+135, Мостиського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти державного дорожнього фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 20:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 20:13
НРТД Нагірне-Добромиль.pdf
14 серпня 2019 20:13
Зміни до ТД Нагірне Добромиль.pdf
14 серпня 2019 20:13
Положення ТД_ до яких вносяться зміни Нагірне Добромиль.pdf
30 липня 2019 20:21
ПД Нагірне-Добромиль.pdf
30 липня 2019 20:21
ТД Нагірне-Добромиль.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000032 ● 1a38b70c4bae4fe496aca627bbb17d32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.08.2019 №133

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2019 № 133
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-30-000718-c 30.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України, шляхом внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (рішення тендерного комітету від 14.08.2019 протокол №220)

2019-08-14 20:15:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" 2 228 000,00
UAH з ПДВ
2 228 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 2 235 900,00
UAH з ПДВ
2 235 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 17:31
Підтвердження ст.17
15 серпня 2019 14:47
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:05
Асфальтобетон.pdf
14 серпня 2019 16:05
Лабораторія.pdf
14 серпня 2019 16:05
Додаток 7 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Договір 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Установчі документи.pdf
14 серпня 2019 16:05
Додаток 4 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Додаток 3 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Лист відгук 184.pdf
14 серпня 2019 16:05
Лист відгук 183.pdf
14 серпня 2019 16:05
анал.договір 184-10.18.pdf
14 серпня 2019 16:05
анал.договір 183-10.18.pdf
14 серпня 2019 16:05
Довідка аналог дог 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Копії наказів_.pdf
14 серпня 2019 16:05
Лабораторія асф..pdf
14 серпня 2019 16:05
Довідка механізми 15_135.pdf
14 серпня 2019 16:05
Договір оренди офісу.pdf
14 серпня 2019 16:05
Статут_Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"
#35128833
Переможець 2 228 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"
#35128833
2 228 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:22
ДУ 3 92-09.19.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:33
ДУ_2 92-09.19.pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:16
ДУ _1 92.09-19.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 18:34
Договір про закупівлю 92-09/19 укладений
17 вересня 2019 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 92-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 92-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника і бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 92-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 778 282,98
UAH (в тому числі ПДВ 129 713,83 UAH)