Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд в смт.Каланчак Каланчацького району Херсонської області ІІ черга
Очікувана вартість
2 159 113,44 UAH
UA-2019-07-30-000495-a 0712bb4319e54710bd4de5b76ba03755
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котелевич Олександр Володимирович

+380553032330 kalanrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каланчацька селищна рада Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 04401003
Вебсайт: http://kalanrada.ks.ua/
Місцезнаходження: 75800, Україна , Херсонська обл., селище Каланчак, вулиця Херсонська, 1
Контактна особа: Котелевич Олександр Володимирович
+380553032330
kalanrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Каланчацькою селищною радою Херсонської області двічі було оголошено тендер в електронній системі закупівель з метою закупівлі робіт по Реконструкції очисних споруд в смт Каланчак Каланчацького району Херсонської області ІІ черга (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатори закупівель UA-2019-07-10-001081-b та UA-2019-07-11-001045-b. Проте двічі процедури відкритих торгів не відбулися на підставі абз. 5 частини першої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом ухвалено рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 4 частини другої ст. 35 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіти про результати проведення процедури UA-2019-07-10-001081-b та UA-2019-07-11-001045-b. 8-2. Джерело фінансування закупівлі – обласний бюджет.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція очисних споруд в смт.Каланчак Каланчацького району Херсонської області ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, Каланчак, вул.Херсонська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 липня 2019 16:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000029 ● 50a5a7641c5a452494b430e9f7372cbb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
03.09.2021 № 509

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-30-000495-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-09 14:16:07

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — будівельні роботи та поточний ремонт, що проводить Каланчацька селищна рада Херсонської області (далі – Замовник) за № UA-2019-07-30-000495-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
Просимо надати документально підтверджену інформацію щодо наявності підстав не оприлюднення звіту про виконання договору підряду від 13.08.2019 № 26 відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції 01.01.2019 )?
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Будівельно-монтажне Управління - 24"
#01036508
Переможець 2 159 113,44
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:38

Документи

30 липня 2019 16:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Будівельно-монтажне Управління - 24"
#01036508
2 159 113,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 09:01
додаткова угода зміни до договору
30 серпня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:47
договір укладений
13 серпня 2019 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML