Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний лазерний принтер
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-07-30-000254-b ● f4a5e8d47e8c4c14aea29e406eeb4986
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20267596 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А |
Контактна особа: |
Светлана Касьянова +380671921564,+380567135966,+380563711123 kzo.domrc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 08:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 08:51 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 13 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний лазерний принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
—
28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 11:49 |
Информация.docx |
30 липня 2019 09:43 |
Спеціфікація до договору .xlsx |
30 липня 2019 09:43 |
догов__1.doc |
30 липня 2019 09:43 |
Форма пропоз..doc |
30 липня 2019 09:43 |
Информация.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" |
9 090,00
UAH з ПДВ
|
9 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ |
10 499,00
UAH з ПДВ
|
10 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" |
12 330,00
UAH з ПДВ
|
10 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
12 576,00
UAH з ПДВ
|
12 294,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
12 780,00
UAH з ПДВ
|
12 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
13 251,00
UAH з ПДВ
|
13 251,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" #40679208 |
Переможець |
9 090,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
догов 18.PDF | укладений |
14 серпня 2019 14:36
|