Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний лазерний принтер
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-07-30-000254-b f4a5e8d47e8c4c14aea29e406eeb4986
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана Касьянова

+380671921564
+380567135966
+380563711123
kzo.domrc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20267596
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А
Контактна особа: Светлана Касьянова
+380671921564,+380567135966,+380563711123
kzo.domrc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 08:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 08:51
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:30
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний лазерний принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 11:49
Информация.docx
30 липня 2019 09:43
Спеціфікація до договору .xlsx
30 липня 2019 09:43
догов__1.doc
30 липня 2019 09:43
Форма пропоз..doc
30 липня 2019 09:43
Информация.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 9 090,00
UAH з ПДВ
9 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 10 499,00
UAH з ПДВ
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" 12 330,00
UAH з ПДВ
10 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 12 576,00
UAH з ПДВ
12 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 12 780,00
UAH з ПДВ
12 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 13 251,00
UAH з ПДВ
13 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 09:42
Електронний підпис
09 серпня 2019 09:41
Оновлена пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:41
Оновлена пропозиція.pdf
08 серпня 2019 15:20
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:18
Оновлена пропозиція.pdf
08 серпня 2019 15:15
Оновлена пропозиція.pdf
06 серпня 2019 19:10
Електронний підпис
06 серпня 2019 19:05
Копія Витягу ПДВ.pdf
06 серпня 2019 19:05
Довідка про Учасника.pdf
06 серпня 2019 19:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2019 19:05
Витяг ЄДР_22.07.2019.pdf
06 серпня 2019 19:05
Висновок СЕС.pdf
06 серпня 2019 19:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 15:25
довіреність менеджер.pdf
06 серпня 2019 15:25
форма пророкиції.pdf
06 серпня 2019 15:25
2.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 02:34
Довідка податкова.pdf
07 серпня 2019 02:34
ирдт.JPG
07 серпня 2019 02:34
ВІДОМОСТІ.docx
07 серпня 2019 02:34
Витяг 5 (1).JPG
07 серпня 2019 02:34
витяг4 (2).JPG
07 серпня 2019 02:34
Витяг3 (1).JPG
07 серпня 2019 02:34
витяш2 (1).JPG
07 серпня 2019 02:34
Витяг1 (1).JPG

Публічні документи

05 серпня 2019 16:43
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:42
ІПН завірений.pdf
05 серпня 2019 16:42
Форма пропоз..pdf
05 серпня 2019 16:42
Паспорт завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Переможець 9 090,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 11:46

Документи

09 серпня 2019 11:45
Протокол -2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
9 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 11:45
Протокол -2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
догов 18.PDF укладений
14 серпня 2019 14:36