Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з озеленення, а саме: створення лугопарку в районі вул. Клубної та Паркової в м. Лисичанську Джерело фінансування закупівлі: державний – 10,4%, місцевий – 89,6%;
Очікувана вартість
55 805 551,00 UAH
UA-2019-07-30-000159-c 0f1b74e764f14e4ca88d91602b87cd0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:45
Очікувана вартість: 55 805 551,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 275000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Заходи з озеленення, а саме: створення лугопарку в районі вул. Клубної та Паркової в м. Лисичанську Джерело фінансування закупівлі: державний – 10,4%, місцевий – 89,6%;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, ЛИСИЧАНСЬК, район вул. Клубної та Паркової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт перерахування Генпідряднику авансу у розмірі до 30% загальної суми Договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 11:07
Відомість ресурсів 3 черга.rtf
30 липня 2019 11:07
Відомість ресурсів 2 черга.rtf
30 липня 2019 11:07
Відомість ресурсів 1 черга.rtf
30 липня 2019 11:07
Технічне завдання.pdf
30 липня 2019 11:07
Проект договору Лисичанськ.docx
30 липня 2019 11:07
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000028 ● c33d7cb8f3064b60921ea521a9e04019
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.09.2019 № 48
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.09.2019 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-30-000159-с 30.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 10:29:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі заходів з озеленення, а саме: створення лугопарку в районі вул. Клубної та Паркової в м. Лисичанську, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-30-000159-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Департаментом житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено закупівлю за предметом закупівлі, визначеним згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 30.07.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 28.0783 гривні, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро та склала 1 987 497,4981 євро (55 805 551,00 грн / 28.0783 грн).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень у строки, встановлені у частині першій статті 10 Закону, не було додатково оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 12:45:03

Відповідь на запитання

Пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-10-11 09:38:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 55 247 450,54
UAH з ПДВ
54 967 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ" 55 456 061,02
UAH з ПДВ
55 456 061,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 55 803 500,19
UAH з ПДВ
55 523 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 15:51
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:50
Хозхімсервіс 13559-32.7z
14 серпня 2019 15:50
23.Кошториси ч2..pdf
14 серпня 2019 15:50
23.Кошториси ч1..pdf
14 серпня 2019 15:50
13.2.Договір Гурова 1.pdf
14 серпня 2019 15:50
13.2.Договір Гурова 2.pdf
14 серпня 2019 15:50
14.2.Акти Гурова.pdf
14 серпня 2019 15:50
23.Кошториси ч3..PDF
14 серпня 2019 15:50
13.1Договір ЦНАП.pdf
14 серпня 2019 15:50
14.1Акти Цнап.pdf
14 серпня 2019 15:50
16.Довідка ст17 та АП.PDF
14 серпня 2019 15:50
19.Проект договору.PDF
14 серпня 2019 15:50
253.imd
14 серпня 2019 15:50
22. Календарний графік.PDF
14 серпня 2019 15:50
7.Виписки з протоколу.pdf
14 серпня 2019 15:50
9. Довідка МТБ.PDF
14 серпня 2019 15:50
5.Ліцензія.PDF
14 серпня 2019 15:50
12.Довідка про досвід.PDF
14 серпня 2019 15:50
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

14 серпня 2019 13:44
Тендерна пропозиція.PDF
14 серпня 2019 13:44
СТАТУТ.PDF
14 серпня 2019 13:44
Наказ на директора.PDF
14 серпня 2019 13:44
Кошториси.rar
14 серпня 2019 13:44
Календарний графік.PDF
14 серпня 2019 13:44
Додаток 4.rar
14 серпня 2019 13:44
Додаток 3.rar
14 серпня 2019 13:44
Додаток 2.rar
14 серпня 2019 13:44
Довідка про довкілля.PDF
14 серпня 2019 13:44
Відповідність ст 17.PDF
14 серпня 2019 13:44
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
14 серпня 2019 13:44
ВИПИСКА.PDF

Публічні документи

23 серпня 2019 15:09
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:07
МВС.zip
23 серпня 2019 15:07
МВС.pdf
23 серпня 2019 15:07
ДПІ.rar
23 серпня 2019 15:07
ДПІ.pdf
15 серпня 2019 10:15
Електронний підпис
15 серпня 2019 10:14
Розрахунок ЗП.pdf
15 серпня 2019 10:14
ОПР 2018.pdf
15 серпня 2019 10:14
Ліцензії та дозволи.pdf
15 серпня 2019 10:14
Договір оренди МТБ.pdf
15 серпня 2019 10:14
Довідка субпідрядник.pdf
15 серпня 2019 10:14
Довідка ст.17.pdf
15 серпня 2019 10:13
Довідка роботи.pdf
15 серпня 2019 10:13
Довідка працівники.pdf
15 серпня 2019 10:13
Довідка довкілля.pdf
15 серпня 2019 10:13
Довідка відповідність.pdf
15 серпня 2019 10:13
Довідка відомості.pdf
15 серпня 2019 10:13
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
Відхилено 54 967 450,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 11:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ"
#42720802
Відхилено 55 456 061,02
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:43
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 55 523 500,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
55 523 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:16
Додаткова угода № 3 від 23.12.2019 до договору № 142.pdf укладений
23 грудня 2019 13:13
Додаткова угода № 3 від 23.12.2019 до договору № 142.pdf укладений
23 грудня 2019 13:13
Додаткова угода № 3 від 23.12.2019 до договору № 142.pdf укладений
23 грудня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 15:57
Додаткова угода № 2 від 17.10.2019 до договору № 142.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:54
Додаткова угода № 1 від 05.09.2019 до договору № 142.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:39
Договір від 03.09.2019 № 142.pdf укладений
05 вересня 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в банківські реквізити, 14. Сума договору після внесення змін - 55 523 500,00 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору за взаємною згодою сторін