Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (монітор, системний блок, клавіатура, мишка)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001917-b d913618134fb4683b82c9b01090c9807
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Павлюк

+380975103363 economist-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40346926
Вебсайт: http://zt-dpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Контактна особа: Тетяна Павлюк
+380975103363
economist-@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 15:13
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
Персональні комп'ютери (монітор, системний блок, клавіатура, мишка).
(Фінансування: кошти державного бюджету - спеціальний фонд).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування: кошти державного бюджету (спеціальний фонд). Розрахунки за товари проводяться в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця, після одержання товару, який відповідає вимогам Покупця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:50
Додаток 2 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 3 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 5 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Оголошення ПК.pdf
29 липня 2019 16:50
Тендерна документація.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 4 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 1 до ТД.doc
29 липня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:50
Додаток 2 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 3 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 5 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Оголошення ПК.pdf
29 липня 2019 16:50
Тендерна документація.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 4 до ТД.doc
29 липня 2019 16:50
Додаток 1 до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:31
Дата відповіді: 30 липня 2019 14:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника. 2) До участі у закупівлі допускаються всі учасники на рівних умовах. Всі пропозиції від учасників будуть розглянуті по ціновій пропозиції після аукціону. У разі участі ФОП у торгах до його остаточної цінової пропозиції ПДВ додаватися не буде. 3) Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Документація
Дата подання: 31 липня 2019 10:56
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:13
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-001917-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 19 серпня 2019 06:21
Вимога дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-07-29-001917-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера блок живлення be quiet! System Power 9 450W, який має сертифікацію 80 Plus та ефективність при 230 В 86 %, має наступні системи захисту: OCP (захист від перевантаження по струму), OVP (захист від подачі підвищеної напруги), UVP (захист від подачі зниженого напруги), SCP (захист від короткого замикання), OTP (захист від перегріву), OPP (захист від перевантаження) (посилання на офіційний сайт виробника https://www.bequiet.com/ru/powersupply/1283), тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало блок живлення у складі корпусу Vinga-450W Miditower, який не має сертифікації 80 Plus та відповідних систем захисту, що є значно гіршим та не відповідає вимогам замовника;
- у Додатку № 2 до тендерної документації у п. 3 «Інші документи» п.п. 4 «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Довідка за дормою, що наведений в Додатку № 4 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – ТОВ «КОМЕЛ» не надав довідку за формою, згідно додатоку № 4, що не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 16:24
На Вашу вимогу повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції на закупівлю "Персональні комп'ютери (монітор, системний блок, клавіатура, мишка)" тендерним комітетом уважно буде вивчено пропозиції Учасників і Ваші зауваження будуть враховані при розгляді.
Номер вимоги: UA-2019-07-29-001917-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 21 серпня 2019 17:50
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-07-29-001917-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера блок живлення be quiet! System Power 9 450W, який має сертифікацію 80 Plus та ефективність при 230 В 86 %, має наступні системи захисту: OCP (захист від перевантаження по струму), OVP (захист від подачі підвищеної напруги), UVP (захист від подачі зниженого напруги), SCP (захист від короткого замикання), OTP (захист від перегріву), OPP (захист від перевантаження) (посилання на офіційний сайт виробника https://www.bequiet.com/ru/powersupply/1283), тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало блок живлення у складі корпусу Vinga-450W Miditower, який не має сертифікації 80 Plus та відповідних систем захисту, що є значно гіршим та не відповідає вимогам замовника;
- у Додатку № 2 до тендерної документації у п. 3 «Інші документи» п.п. 4 «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Довідка за дормою, що наведений в Додатку № 4 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – ТОВ «КОМЕЛ» не надав довідку за формою, згідно додатоку № 4, що не відповідає вимогам замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2019 14:51
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом були розглянуті пропозиції і враховані зауваження.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

25 серпня 2019 14:51
Протокол 50 (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 294 922,08
UAH з ПДВ
294 922,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 339 985,92
UAH з ПДВ
336 185,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 352 923,84
UAH з ПДВ
338 084,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 09:18
Sineo224e19082209071.pdf
22 серпня 2019 09:18
Sineo224e19082209070.pdf
13 серпня 2019 17:58
Електронний підпис
13 серпня 2019 17:56
СБУ.pdf
13 серпня 2019 17:56
Инструкция_2018.pdf
13 серпня 2019 17:56
Висновок СЕС ТУ.pdf
13 серпня 2019 17:56
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
13 серпня 2019 17:56
Довіреність.pdf
13 серпня 2019 17:56
СБУ.pdf
13 серпня 2019 17:56
Инструкция_2018.pdf
13 серпня 2019 17:56
Доручення ЕЦП.pdf
13 серпня 2019 17:56
Висновок СЕС ТУ.pdf
13 серпня 2019 17:56
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
13 серпня 2019 17:56
Sineo224e19081317300.pdf
13 серпня 2019 17:56
Sineo224e19081317241.pdf
13 серпня 2019 17:56
Sineo224e19081317240.pdf
13 серпня 2019 17:56
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 17:53
Електронний підпис

Публічні документи

13 серпня 2019 13:57
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:56
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 294 922,08
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
294 922,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:26
Договір 350.pdf укладений
05 вересня 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 294 922,08
UAH (в тому числі ПДВ 49 153,68 UAH)