Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Персональні комп'ютери; Лот 2 – Ноутбуки, системний блок, монітор
Очікувана вартість
433 225,00 UAH
UA-2019-07-29-001241-b 43e1c67ee54640899c56721f7c039a31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Аліна Юріївна

380681432445 talneosvita.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41326277
Місцезнаходження: 20401, Україна , Черкаська обл., Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 30 Б
Контактна особа: Нестеренко Аліна Юріївна
380681432445
talneosvita.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 433 225,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

29 липня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 14:53
ДОДАТОК_1_ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
29 липня 2019 14:53
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
29 липня 2019 14:53
ТД _ НОУТБУКИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 30 липня 2019 10:54
Дата відповіді: 31 липня 2019 18:07
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. Монтаж обладнання замовником не передбачено у тендерній документації та проекті договору. Замовнику потрібна тільки доставка товару за місцем знаходження замовника.
Документація
Дата подання: 30 липня 2019 10:54
Дата відповіді: 31 липня 2019 18:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі, в тому числі в технічних вимогах передбачено, що операційна система Microsoft Windows 10 має бути ліцензійною. З метою запобігання дискримінації Учасників, Замовник не вимагає поставки операційної Windows 10 Pro саме в варіанті OEM. Допускаються, також, FPP, OLP і ESD ліцензії. Програмний продукт не закуповується окремо, а постачається як складова частина персонального компютора. Також відповідно до тендерної документації в технічних вимогах Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено перелік документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, що після отримання товару, відповідними службами Замовника товар додатково перевіряється технічним вимогам, в тому числі програмного ліцензійного забезпечення. Якщо в нас виникнуть сумніви з постачання нам не ліцензійного програмного забезпечення, ми обов’язково звернемося за допомогою до компанії Microsoft Україна або до офіційного Дистриб'ютора Microsoft в Україні. Дякуємо за звернення.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Персональні комп'ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 414 445,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 072,23 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 серпня 2019 11:55
Закінчення: 14 серпня 2019 12:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

42 од
Персональні комп'ютери (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 30 Б
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 31 липня 2019 18:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне.
Технічне завдання щодо закупівлі Компюторного обладнання було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір обладнання, яке би ідеально відповідав запитам навчально процесу, а також вимогам щодо стабільності у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Також у Додатку 1 міститься обґрунтування. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Тож вище вказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 технічне завдання до тендерної документації.
Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах.
Замовником у тендерній документації прописана вимога, що УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ : технічну специфікацію у вигляді інформації у довільній формі згідно із Додатком 1 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до цієї документації у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника, що наведені у вказаному Додатку, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог, передбачених Додатком 1 та Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про відповідність: декларація про відповідність, та/або декларація постачальника про відповідність, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або сертифікат (в тому числі сертифікат відповідність вимогам технічних регламентів) на портативні комп'ютери (ноутбуки). Копії документів про якість та відповідність повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. Даної інформації замовнику достатньо для перевірки відповідності вимогам встановленивх Замовником у тендерній документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника Щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації. Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 394 380,00
UAH з ПДВ
394 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 413 896,98
UAH з ПДВ
407 678,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець НІЦЕЛЬ ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ 413 154,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 19:04
МВС 17.08.pdf
20 серпня 2019 16:32
МВС 05.08.19.pdf
12 серпня 2019 21:52
Електронний підпис
12 серпня 2019 21:47
довідка санкції.pdf
12 серпня 2019 21:47
ПРОТОКОЛ_05.08.19.pdf
12 серпня 2019 21:43
Технічна документація.pdf
12 серпня 2019 21:43
витяг ПДВ_копія.pdf
12 серпня 2019 21:43
Статут копія.pdf
12 серпня 2019 21:43
Biдповідність ст 17.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 18:16
Електронний підпис
13 серпня 2019 18:08
Додаток №1.pdf
13 серпня 2019 18:08
Порівняльна таблиця.pdf
13 серпня 2019 18:08
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2019 18:08
Сертифікат дилера.pdf
13 серпня 2019 18:08
Копії сертифікатів.PDF
13 серпня 2019 18:08
Інформаційна довідка.pdf
13 серпня 2019 18:08
Додаток №1.pdf
13 серпня 2019 18:08
Договір нова почта.pdf
13 серпня 2019 18:08
Довідка-пояснення.pdf
13 серпня 2019 18:08
Довідка резидент.pdf
13 серпня 2019 18:08
Гарантійні листи.pdf
13 серпня 2019 18:08
Витяг з реєстру пдв.pdf
13 серпня 2019 18:08
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 16:24
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:18
Лот 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП НІЦЕЛЬ ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 394 380,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
394 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 10:29
Накладна 521-01.PDF укладений
22 листопада 2019 10:27
Накладна 521.PDF укладений
22 листопада 2019 10:26
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 18:00
Договір.PDF укладений
09 вересня 2019 17:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 730,00 UAH)