Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 145 810,00 UAH
UA-2019-07-29-000900-b ● 6cd240a187d249a58ca1fedd21136e09
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39013038 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бакум +380325222542 p_tar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 145 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 729,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штука
Персональні комп'ютери (кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти відповідно до напрямів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2019 р. № 319 в сумі 1 041 610 грн. із співфінансуванням з районного бюджету 104 200 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80300, Україна, Львівська область, м. Жовква, Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 13:29 |
Специфікація комп в розсип 3 частина.doc | |
29 липня 2019 13:29 |
Проект договору компютери.doc | |
29 липня 2019 13:29 |
Документація компютери.doc |
29 липня 2019 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2019 13:29 |
Специфікація комп в розсип 3 частина.doc
|
|||
29 липня 2019 13:29 |
Проект договору компютери.doc
|
|||
29 липня 2019 13:29 |
Документація компютери.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:46
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) так, 2) так як остаточну, 3)така вимога включена в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000900-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 30 липня 2019 16:29
Оплата послуг Консультанта торгів.
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу:
"На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4400,00 (чотири тисячі чотириста гривень) без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів."
Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Розгорнути
Згорнути
"На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4400,00 (чотири тисячі чотириста гривень) без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів."
Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2019 16:38
Доброго дня! Просимо Вас уважно читати тендерну документацію Замовника. Вимоги щодо оплати послуг консультанта у нас немає.
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000900-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 21 серпня 2019 16:26
Дискваліфікація
Шановний замовник, привертаємо вашу увагу, що відповідно до технічних вимог тендерної документації Вам потрібен накопичувач, який відповідає наступним характеристикам:
- накопичувач - 120 GB SSD М.2 SATA-III або PCI-E з швидкістю читання/запис не менше 500/400 Mb/s;
У свою чергу ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" пропонує накопичувач transcend ts120gmts820s який не відповідає цим вимогам, а саме має швидкість 500/350 МБ/с, про що можна дізнатись на офіційному сайті виробника за посиланням https://ru.transcend-info.com/Support/No-749
Крім того в тендерній документації чітко прописано "Специфікацію та порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника", але ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" надав корпус без чітко вказаної моделі, що не дає можливість перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника. Враховуючи це вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- накопичувач - 120 GB SSD М.2 SATA-III або PCI-E з швидкістю читання/запис не менше 500/400 Mb/s;
У свою чергу ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" пропонує накопичувач transcend ts120gmts820s який не відповідає цим вимогам, а саме має швидкість 500/350 МБ/с, про що можна дізнатись на офіційному сайті виробника за посиланням https://ru.transcend-info.com/Support/No-749
Крім того в тендерній документації чітко прописано "Специфікацію та порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника", але ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" надав корпус без чітко вказаної моделі, що не дає можливість перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника. Враховуючи це вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 13:48
Доброго дня! Врахуємо Вашу вимогу при винесенні рішення ТК.
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000900-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 серпня 2019 17:25
Дискваліфікація
Будь ласка, враховуючи попередню вимогу, просимо надати конкретну відповідь з рішенням тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 13:57
В протоколі №3 зазначено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
901 800,00
UAH з ПДВ
|
901 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРКО 2" |
1 017 000,00
UAH з ПДВ
|
1 005 541,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 038 803,40
UAH з ПДВ
|
1 011 268,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
1 053 498,60
UAH з ПДВ
|
1 038 803,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Рішення скасоване |
901 800,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 11:06
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Відхилено |
901 800,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 13:52
|
ТОВ "МАРКО 2" #37808015 |
Відхилено |
1 005 541,89
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 13:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
1 011 268,80
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 11:10
|
договір протех іт компютери.pdf | укладений |
16 вересня 2019 11:09
|