Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000893-b ff03c84cc2534e30a940d224d7a4b8df
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100207 штука
Бланки (- Джерело фінансування місцевий (обласний) бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - Умови та порядок оплати кожної партії Товару здійснюється за домовленістю Сторін на підставі накладної, яка виставляється на певну партію Товару. - Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. - Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. - Попередня оплата не передбачена. - Цінова пропозиція повинна враховувати всі податки і збори, транспортні витрати, поштові витрати, тощо Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:50
Перелік на закупівлю бланків 2019.xlsx
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків3.rar
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків4.rar
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків1.rar
31 липня 2019 14:50
Оголошення бланки 2019.doc
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків2.rar
31 липня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:50
Перелік на закупівлю бланків 2019.xlsx
29 липня 2019 13:27
Перелік на закупівлю бланків 2019.xlsx
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків3.rar
30 липня 2019 11:02
Зразки бланків3.rar
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків4.rar
30 липня 2019 11:02
Зразки бланків4.rar
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків1.rar
30 липня 2019 11:02
Зразки бланків2.rar
31 липня 2019 14:50
Оголошення бланки 2019.doc
29 липня 2019 13:27
Оголошення бланки 2019.doc
31 липня 2019 14:50
Зразки бланків2.rar
30 липня 2019 11:02
Зразки бланків1.7z

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 липня 2019 11:40
Дата відповіді: 31 липня 2019 08:51
Дайте детальну технічну характеристику по всім пунктам! Від якісно сформованої тендерної документації залежить формування належної вартості цінової пропозиції! п.1,2,3 - Напишіть конкретний формат бланку який вам потрібен. (А4 офс. (6 екземплярів на сторінці) ) Це може бути як 6 бланків формату 10*10 , або може бути як 1 бланк А4 формату, відповідно загальна кількість бланків різниться. п.13 Результат культуральних досліджень ТБ 06а формат А5 (який папір?) п.15,16,17,18,19,20,21,22,23,24 Журнали (яка в них обкладинка? Тверда з бумвінілом (штучний матеріал нагадує шкіру) , або м'яка картонна (як папка на зав'язках) п.25 Формат паперу, який папір п.28,29 Формат, папір п.30 Скільки аркушів містить картка . на 1 (одному) листі (аркуші) міститься 2 (дві) сторінки!! Який формат картки п.31 формат, папір п.32 Формат, скільки аркушів, яка обкладинка, який папір п.33,34 формат, папір п.36 формат, папір, обкладинка, скільки аркушів п.37,38 формат, папір п.39 папір, обкладинка п.40, 41 формат, папір п.42 Картон білий чи сірий? п.43,44,45 формат, папір п.46 касова книга самокопірка чи звичайна? п.51,52 яка обкладинка, який папір п.53,54,55,56,57 формат папір п.58 скільки аркушів містить п.59 скільки містить аркушів, який папір, якщо є яка обгортка? п.60,61 формат, папір п.62 картон білий чи сірий п.63,64,65 формат, папір п.66 скілький аркушів, формат, папір, обкладинка п.67,68,69,70,71,72 формат, папір п.73,74 який папір, яка обкладинка п.75 який папір п.76,77,78 який формат , який папір п.79,80,81,82,83 який папір, скільки аркушів, яка обкладика, який формат п.84,85,86,87 формат, папір п.88 формат, скільки аркушів До уваги замовника! формат паперу А3 = 42см*29.7см А4=29.7см*21см А5=21см*14.8см А6= 14.8 см*10.5 см А7= 10.5 см* 7.4 см А8= 7.4 см* 5.2 см бумага буває газетною(сіра) від 45г/м щільність, офсетною(біла) від 60г/м, офісною (біла) від 80г/м Внесіть відповідні зміни в документацію!! Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ми обов"язково приймемо до уваги всі зауваження та внесемо зміни в оголошення.
Технические требования
Дата подання: 30 липня 2019 15:01
Дата відповіді: 31 липня 2019 08:51
Добрый день. В заявке и в образцах несоответствие друг другу. Не понятно какой образец к какому бланку, т.к. название в заявке не найти по названию в образцах (за исключением некоторых). Еще пожалуйста упорядочите что бы или как по заявке был заявлен формат бланка или как по образцу. И или пронумеруйте образцы (что бы № образца соответствовал № в заявке "1_цитологічне дослідження", "2_аналіз крові" і т.д. или же что бы названия в заявке и в образце совпадали . Спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ми обов"язково приймемо до уваги всі зауваження та внесемо зміни в оголошення.
бюджет закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2019 12:43
Бюджет закупівлі занадто малий для такого замовлення
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій