Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вата, тест смужки, бинт, шприц
Очікувана вартість
103 900,00 UAH
UA-2019-07-29-000315-c ● 59ab7499e3d14744a4d764fb2ed2fc57
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38645610 |
Місцезнаходження: | 46006, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Шпитальна,4 |
Контактна особа: |
Петяк Тетяна Ігорівна +380352235317 tcpmsd.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 103 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1570 шт
Вата, тест смужки, бинт, шприц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46006, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Шпитальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 вересня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 13:53 |
ТД3314.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По вимогам до закупівлі
Дата подання: 30 липня 2019 12:16
Дата відповіді: 30 липня 2019 12:28
В якому вигляді повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам :" Копію сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника та підписом уповноваженої особи виробника, із зазначенням ПІБ та дати." - це документи оформлені у відповідності до діючого законодавства чи створений під окрему закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи оформлені у відповідності до діючого законодавства
Уточнення предмету закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2019 09:11
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:34
Прошу уточнити правильність назви товару, а саме
- Тест смужки Easy Sure для вимірювання рівня глюкози в крові (25 шт)
Відповідь: EasySure 25 Тестові смужки для визначення глюкози в крові
Класифікація,розбивка на лоти
Дата подання: 01 серпня 2019 16:30
Дата відповіді: 02 серпня 2019 08:17
Підкажіть, яким принципом ви користувались пристворені лоту, адже згідно наказу Мінекономрозвитку щодо порядку визначення предмету закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри класифікатора. Внесіть будь-ласка зміни щоб хоча б розбити на лоти, і винести тест смужки та делатест окремим лотом
Відповідь: Закупівля планувалась за 4 показником, як розхідні медичні матеріали. Розбивка на лоти, у зв'язку із невеликими об'ємами не передбачалась.
Класиікація
Дата подання: 02 серпня 2019 09:38
Дата відповіді: 02 серпня 2019 10:29
Підкажіть але у вас у документації вказані коди :48126,48125 а потім 30221,30225 і т.д. Незрозуміло де ж тут по четвертому знаку? Мало бути все що підпадає під 4812- лот, 3022-інший і т.д, а у вас різні четверті знаки, а ви пишете що один??
Відповідь: Ми брали по четвертому знаку класифікатора ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали.
Інформація про відміну
Дата відміни
16 серпня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій