Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервер Dell R 740 XD/PERK H740P/iDRAC9
Очікувана вартість
395 280,00 UAH
UA-2019-07-29-000227-c ● cd40133174c5495fbdb7e6379e8a11a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108913 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вулиця Ференца Ракоці, будинок 13 |
Контактна особа: |
Плєсцова Галина Вікторівна +380312695372 GUNP_zak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 12:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 12:29 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 395 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 976,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер Dell R 740 XD/PERK H740P/iDRAC9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Ф.Ракоці, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2019 14:08 |
Додаток 3 (проект договору) оновлено.docx | |
03 серпня 2019 13:59 |
Тендерна документація (сервер) оновлена.docx | |
30 липня 2019 11:57 |
Додаток 5 (обробка перс.даних).docx | |
30 липня 2019 11:57 |
додаток 4.docx | |
30 липня 2019 11:57 |
Додаток_1_(тендерна пропозиція).doc | |
30 липня 2019 11:57 |
Додаток 2 (доповнено).doc |
03 серпня 2019 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2019 14:08 |
Додаток 3 (проект договору) оновлено.docx
|
|||
03 серпня 2019 13:59 |
Тендерна документація (сервер) оновлена.docx
|
|||
30 липня 2019 11:57 |
Додаток 5 (обробка перс.даних).docx
|
|||
30 липня 2019 11:57 |
додаток 4.docx
|
|||
30 липня 2019 11:57 |
Додаток_1_(тендерна пропозиція).doc
|
|||
30 липня 2019 11:57 |
Додаток 2 (доповнено).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо пропонується еквівалент товару, Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням конкретної торгової марки, моделі, модифікації тощо (додаток 2 ТД).
2.При визначенні переможця процедури закупівлі не враховується статус платника податку, і так до участі в закупівлі допускаются фізичні особи-підприємці.
3.Внесено зміни до додатку №2 ТД.
2.При визначенні переможця процедури закупівлі не враховується статус платника податку, і так до участі в закупівлі допускаются фізичні особи-підприємці.
3.Внесено зміни до додатку №2 ТД.
Про строк поставки
Дата подання: 02 серпня 2019 18:45
Дата відповіді: 03 серпня 2019 14:08
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, обладнання, яке є предметом закупівлі, поставляється будь-яким вендором на замовлення протягом 60-90 днів. По даній процедурі прописаний строк поставки 10 днів з моменту підписання договору. Часу, що залишається на поставку, недостатньо для доставки та розмитнення обладнання в Україні. Такий срок поставки значно звужує конкуренцію. Зважаючи на це, просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом усунення вимоги поставити обладнання в 10 денний строк. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТРАКОМ ТЕЛЕКОМ УКРАЇНА" #32426692 |
Відхилено |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 12:08
|
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ" #23888369 |
Переможець |
298 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 12:50
|
договір | укладений |
12 вересня 2019 12:49
|