Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх приміщень КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ №3
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000185-a ● c560ca95e21540c1acbf2ac8f955fce0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496845 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, вул. Кирилівська, будинок 51 |
Контактна особа: |
Молодико Володимир Ростиславович kmpnd3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 11:22 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт внутрішніх приміщень КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 12:36 |
дефектний акт поточний ремонт.rtf.pdf | |
29 липня 2019 12:36 |
оголошення поточний ремонт КМПНД№3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000185-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 12 серпня 2019 17:33
скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 12:19
Скарга повинна відповідати вимогам 18-ї статті Закону України «Про публічні закупівлі» й рекомендаціям АМКУ, що розміщені на їхньому сайті у розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель».Подати скаргу можна незалежно від того, чи подавалася раніше вимога. Терміни подачі скарги – від 2 робочих днів до 10 календарних залежно від процедури. Докладна інформація про терміни є в законах України «Про публічні закупівлі» та «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».Скарга у публічних закупівлях – це документ, який подається учасником тендера в Антимонопольний комітет України (АМКУ). Ця установа згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» є органом оскарження у галузі публічних закупівель. Подається скарга у тих випадках, коли учасника не влаштовують умови тендера чи рішення замовника стосовно пропозиції учасника чи пропозиції конкурента.У випадку задоволення скарги Антимонопольний комітет України може зобов’язати замовника:внести зміни в умови тендера;
відмінити неправомірне рішення;відмінити тендер.Різниця між вимогою і скаргою: 1) скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога - замовнику; 2) подання вимоги - безкоштовне, щоб АМКУ взяла до розгляду скаргу, треба сплатити згідно тарифів; 3) вимога замовнику пишеться у довільній формі, формат скарги чітко регламентований; 4) вимога, як і запитання до замовника, може подаватися у процедурі будь-якого типу; скарги ж не подаються до допорогових закупівель.
Розгорнути
Згорнути
відмінити неправомірне рішення;відмінити тендер.Різниця між вимогою і скаргою: 1) скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога - замовнику; 2) подання вимоги - безкоштовне, щоб АМКУ взяла до розгляду скаргу, треба сплатити згідно тарифів; 3) вимога замовнику пишеться у довільній формі, формат скарги чітко регламентований; 4) вимога, як і запитання до замовника, може подаватися у процедурі будь-якого типу; скарги ж не подаються до допорогових закупівель.
Скарга повинна відповідати вимогам 18-ї статті Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000185-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 13 серпня 2019 14:04
Вимога до Замовника
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 13:26
Згідно наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”прописано і процедуру оскарження допорогових закупівель. Так, у разі виявлення порушення учасник може звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму на електронному майданчику.
Як передбачено Порядком № 35, у Вимозі наводиться така інформація:
• найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо яких ініціюється Вимога;
• номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
• підстави для подання Вимоги,
• посилання на порушення у процесі проведення закупівель,
• фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; зміст вимог до замовника та їх обґрунтування;
• дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Вимога може містити також іншу інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Як передбачено Порядком № 35, у Вимозі наводиться така інформація:
• найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо яких ініціюється Вимога;
• номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
• підстави для подання Вимоги,
• посилання на порушення у процесі проведення закупівель,
• фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; зміст вимог до замовника та їх обґрунтування;
• дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Вимога може містити також іншу інформацію.
Вимога не сформульована у відповідності до наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будремкомплект" #34427153 |
Переможець |
91 899,17
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:30
|
договір від 15.08.2019.pdf | укладений |
15 серпня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:29
|
договір від 15.08.2019.pdf | укладений |
15 серпня 2019 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:29
|
договір від 15.08.2019.pdf | укладений |
15 серпня 2019 12:28
|