код ДК 021:2015 – 39150000-8– Меблі та приспособи різні (кухонний гарнітур, меблева перегородка, шафа комбінована)
Очікувана вартість
2 388 240,00 UAH
UA-2019-07-26-002566-b 1fd63bdcd6264d0a876dd17655dafbb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа замовника: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 16:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 16:35
Початок аукціону: 13 серпня 2019 14:53
Очікувана вартість: 2 388 240,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 776,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Кухонний гарнітур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
31 штука
Меблева перегородка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
31 штука
Шафа комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000037 ● a260eb6cafa34d18bc930219c232743e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-25 18:17:46
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

25.09.2019 № 147

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 25.09.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель

UA-2019-07-26-002566-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015 - 39150000-8 – Меблі та приспособи різні (кухонний гарнітур, меблева перегородка, шафа комбінована), інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, 37573094, Україна, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Шафа комбінована, 2388240UAH, 39150000-8, ДК021, 31, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 1fd63bdcd6264d0a876dd17655dafbb9, 2019-07-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, що оформлено протоколом від 26.07.2019 року № 89; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів – ТОВ «ЕРІН БУД»; протокол засідання тендерного комітету від 13.08.2019 № 89-р; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 28.08.2019 № 3915/1. Порушень не встановлено., 26 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕРІН БУД" 2 383 463,00
UAH з ПДВ
2 383 463,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" 2 388 240,00
UAH з ПДВ
2 388 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 12:39
довідка мвс.pdf
12 серпня 2019 14:50
sign.p7s
12 серпня 2019 11:23
ІІІ Технічна частина.rar
12 серпня 2019 11:23
ІІ Інші документи.rar

Публічні документи

06 серпня 2019 11:37
sign.p7s
06 серпня 2019 11:35
3. Технічна частина.rar
06 серпня 2019 11:35
2. Інші документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
Переможець 2 383 463,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
2 383 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 серпня 2019 12:19
3915_1.pdf укладений
29 серпня 2019 12:19
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 17:31
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 12:21
3915_1, ДУ 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3915/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3915/1, ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 383 462,80
UAH (в тому числі ПДВ 397 243,80 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку