Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39150000-8– Меблі та приспособи різні (кухонний гарнітур, меблева перегородка, шафа комбінована)
Очікувана вартість
2 388 240,00 UAH
UA-2019-07-26-002566-b 1fd63bdcd6264d0a876dd17655dafbb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 16:35
Початок аукціону: 13 серпня 2019 14:53
Очікувана вартість: 2 388 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 776,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Кухонний гарнітур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: навчальні заклади м. Запоріжжя, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
31 штука
Меблева перегородка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: навчальні заклади м. Запоріжжя, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
31 штука
Шафа комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: навчальні заклади м. Запоріжжя, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000037 ● a260eb6cafa34d18bc930219c232743e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 18:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

25.09.2019 № 147

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 25.09.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель

UA-2019-07-26-002566-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, код ДК 021:2015 - 39150000-8 – Меблі та приспособи різні (кухонний гарнітур, меблева перегородка, шафа комбінована), інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕРІН БУД" 2 383 463,00
UAH з ПДВ
2 383 463,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" 2 388 240,00
UAH з ПДВ
2 388 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 12:39
довідка мвс.pdf
12 серпня 2019 14:50
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:23
ІІІ Технічна частина.rar
12 серпня 2019 11:23
ІІ Інші документи.rar

Публічні документи

06 серпня 2019 11:37
Електронний підпис
06 серпня 2019 11:35
3. Технічна частина.rar
06 серпня 2019 11:35
2. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕРІН БУД"

ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
Переможець 2 383 463,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
2 383 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 12:19
3915_1.pdf укладений
29 серпня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:31
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 12:21
3915_1, ДУ 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3915/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3915/1, ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 383 462,80
UAH (в тому числі ПДВ 397 243,80 UAH)