Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об'єкті: "Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27. Приміщення виконавчого комітету. Автоматична пожежна сигналізація і оповіщення про пожежу"
Очікувана вартість
5 703,40 UAH
UA-2019-07-26-002490-b fb48fb9aab3a4ce4a643b0fb45315810
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаршун

+380678984628 cmzakypki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Марина Шаршун
+380678984628
cmzakypki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд.
16-1. Джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об'єкті: "Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27. Приміщення виконавчого комітету. Автоматична пожежна сигналізація і оповіщення про пожежу"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  09 серпня 2019
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 липня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНЖИНІРІНГ"
#37214976
Переможець 5 703,40
UAH
26 липня 2019 16:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:01
Додаткова угода№1.pdf укладений
15 листопада 2019 11:00
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 16:57
Договір №145.pdf укладений
26 липня 2019 16:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку з розірванням Замовником договору про виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту.