Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Березняківська, ПВ-4175, ПВ-4564, ПВ-4594, ПВ-4896 у Дніпровському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 058 432,80 UAH
UA-2019-07-26-002267-b feeb376c6fb846bdb2855ac8a622ecdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 13:03
Очікувана вартість: 9 058 432,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Березняківська, ПВ-4175, ПВ-4564, ПВ-4594, ПВ-4896 у Дніпровському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Березняківська, ПВ-4175, ПВ-4564, ПВ-4594, ПВ-4896 у Дніпровському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:44
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до драйверу
Дата подання: 26 липня 2019 18:54
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:53
Який з драйверів на Вашу думку забезпечує плавний дімінг (з кроком 1%) в діапазоні від 0% до 100%? На нашу думку драйвери будь-якого виробника (Mean Well, LG, Philips, Vossloh-Schwabe, Inventronics, Tridonic та інш.) не можуть плавно (з кроком 1%) змінювати значення електричної потужності в діапазоні 1%-9%.
Відповідь: Замовник в тендерній документації зазначив технічні вимоги, що регламентуються нормативними документами до основного обладнання мереж зовнішнього освітлення, яке буде використовуватись учасником в рамках виконання робіт.
Блок живлення - це складова світлового приладу (світильника), в складі якого можуть застосовуватись додаткові елементи, що забезпечать необхідний результат.
В рамках даної закупівлі Замовником не вказувались вимоги до складових світильника, в тому числі драйвера.
Характеристика управління світловим потоком
Дата подання: 26 липня 2019 18:56
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:54
Чи допускається нелінійна характеристика управління світловим потоком в діапазоні 0-100%?
Відповідь: Замовником в тендерній документації встановлені вимоги саме для виконання робіт по даній закупівлі. При цьому пропонований учасником світильник, який учасник планує застосувати в рамках виконання даних робіт, повинен відповідати вимогам, вказаним в тендерній документації, в тому числі щодо управління світловим потоком.
Драйвер
Дата подання: 26 липня 2019 18:59
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:54
Чи задовільняє на Вашу думку вимогам тендеру драйвер ELG-150-42B від виробника Mean Well?
Відповідь: Замовником в тендерній документації встановлені вимоги саме для виконання робіт по даній закупівлі.
В рамках даної закупівлі Замовником не вказувались вимоги до складових світильника, в тому числі драйвера.
До компетенції КП «Київміськсвітло» не належить дослідження драйверів всіх виробників.
0% світлового потоку
Дата подання: 26 липня 2019 19:01
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:56
Чи допускається варіант управління, при якому в діапазоні 1-9% світильник буде видавати 0% світлового потоку?
Відповідь: Пропонований учасником світильник, який учасник планує застосувати в рамках виконання даних робіт, повинен відповідати вимогам, вказаним в тендерній документації, в тому числі щодо управління світловим потоком.
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 12:57
Дата відповіді: 30 липня 2019 14:54
Згідно п. 4 ст. 16 ЗУ «По публічні закупівлі» 4: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В п. 21. Розділу І додатку 2 тендерної документації зазначено «Довідка має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності), головним бухгалтером чи бухгалтером (за наявності) та керівником підприємства». В тендерній документації Замовник не вимагає підтвердження відсутності підпису. Якщо на підприємстві відсутня уповноважена особа з ведення кадрової роботи, то чи може непідписання довідки відсутньою особою бути підставою для відхилення тендерної пропозиції? На підставі чого?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1 Розділу 3 тендерної документації містить наступну інформацію: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів»
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 14:24
Дата відповіді: 30 липня 2019 15:01
Якщо на підприємстві відсутня уповноважена особа з ведення кадрової роботи, то чи може непідписання довідки відсутньою особою бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо згідно п.1.4. розділу 3 тендерної документації: До формальних (несуттєвих) помилок належать зокрема (але не виключно): не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1 Розділу 3 тендерної документації містить наступну інформацію: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів»
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 15:12
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:56
Дякуємо за роз‘яснення. Чи може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Пункт 1 Розділу 3 тендерної документації: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів», якщо цей пункт напряму суперечить п. 4 ст. 16 Закону України «По публічні закупівлі»: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до чинного законодавства, обов'язки уповноваженої особи з ведення кадрової роботи, бухгалтера та головного бухгалтера можуть бути покладені на керівника підприємства або іншу особу згідно штатного розпису та посадових обов'язків. Замовник не знає яка особа займається такою роботою на підприємстві Учасника.
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 15:39
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:56
Підпис уповноваженої особою з ведення кадрової роботи довідки, передбачений п. 21. Розділу І додатку 2 тендерної документації, не являється «документом», тому до нього не можна застосувати Пункт 1 Розділу 3 тендерної документації: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Разом з цим згідно п.1.4. розділу 3 тендерної документації: До формальних (несуттєвих) помилок належать зокрема (але не виключно): не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів. Враховуючи вищевикладене, чи може непідписання довідки уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, якщо така відсутня на підприємстві, бути підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до чинного законодавства, обов'язки уповноваженої особи з ведення кадрової роботи, бухгалтера та головного бухгалтера можуть бути покладені на керівника підприємства або іншу особу згідно штатного розпису та посадових обов'язків. Замовник не знає яка особа займається такою роботою на підприємстві Учасника. У разі відсутності пояснень з даного питання, Замовник має підставу відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів, зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів, в тому числі підписаних визначеними особами»
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 8 605 611,05
UAH з ПДВ
8 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОСВІТ" 9 051 074,69
UAH з ПДВ
8 340 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 8 866 176,18
UAH з ПДВ
8 866 176,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 01:08
Електронний підпис
12 серпня 2019 00:57
Електронний підпис
12 серпня 2019 00:56
10.69_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
12 серпня 2019 00:56
50.36.Дозвіл.pdf
12 серпня 2019 00:56
16.Технічне завдання.PDF
12 серпня 2019 00:56
29.33.Протокол зборів.pdf
12 серпня 2019 00:56
Довідка персонал.PDF
12 серпня 2019 00:56
41.42.проект договору.PDF
12 серпня 2019 00:56
2.1.21.Витяг2.pdf
12 серпня 2019 00:56
31.Досвід 2. Договор 9К.PDF
12 серпня 2019 00:56
1.3.14.Лицензия.pdf
12 серпня 2019 00:56
26.Досвід 1. Договор 8К.PDF
12 серпня 2019 00:56
8.69_ДЦ_ИВР.rtf
12 серпня 2019 00:56
19.69_ДЦ_ОПР.rtf
12 серпня 2019 00:56
21.69.imd
12 серпня 2019 00:56
48.Гарантійний лист.PDF
12 серпня 2019 00:56
22.25.10.Витяг.pdf
12 серпня 2019 00:56
34.Досвід 3. Договор 10К.PDF
12 серпня 2019 00:56
54.69_ДЦ_ДЦ.rtf
12 серпня 2019 00:56
5.Лист відгук.PDF
12 серпня 2019 00:56
15.13.17.ПДВ.pdf
12 серпня 2019 00:56
12.69_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 серпня 2019 00:56
24.7.31.Наказ.pdf
12 серпня 2019 00:56
56.28.18.Витяг1.pdf
12 серпня 2019 00:56
32.69_ДЦ_ССР.rtf
12 серпня 2019 00:56
43.50.20.статут.pdf
12 серпня 2019 00:56
14.Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:57
довідка про мтб.PDF
12 серпня 2019 09:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:47
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:45
довіреність ЕЦП.PDF
12 серпня 2019 09:45
виписка з ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2019 09:45
цінова пропозиція.PDF
12 серпня 2019 09:45
ліцензія.PDF
12 серпня 2019 09:45
ст17.PDF
12 серпня 2019 09:45
ст 17 _1_.PDF
12 серпня 2019 09:45
статут.PDF
12 серпня 2019 09:45
наказ на директора.PDF

Публічні документи

21 серпня 2019 12:59
public_doc.pdf
21 серпня 2019 12:59
public_doc.p7s
15 серпня 2019 17:46
Dovidka_19198416740270118021.pdf.p7s
15 серпня 2019 17:46
Dovidka_19198416740270118021.pdf
09 серпня 2019 16:09
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:08
Статут.pdf
09 серпня 2019 16:08
Тесла Дог. приміщень.pdf
09 серпня 2019 16:08
рішення учасника 02 19.pdf
09 серпня 2019 16:08
Опис.pdf
09 серпня 2019 16:08
Ліцензія.pdf
09 серпня 2019 16:08
Листи.pdf
09 серпня 2019 16:08
Лист-відгук.pdf
09 серпня 2019 16:08
Додаток 9.pdf
09 серпня 2019 16:08
Додаток 1,3,4,8.pdf
09 серпня 2019 16:08
Довідки.pdf
09 серпня 2019 16:08
Відомості ЄДР.pdf
09 серпня 2019 16:08
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2019 16:08
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОСВІТ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 8 339 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОСВІТ"
#42738385
Відхилено 8 340 360,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:55
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
Переможець 8 866 176,18
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
8 866 176,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 17:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:59
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:52
ДУ №1 від 19.12.2019 р. до Дог.№ 89-КР від 28.08.2019 р..pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 14:15
Договір №89-КР від 28.08.2019.pdf укладений
29 серпня 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 8801390,76 (Вісім мільйонів вісімсот одна тисяча триста дев'яносто грн. 76 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1466898,46 (Один мільйон чотириста шістдесят шість тисяч вісімсот дев'яносто вісім грн. 46 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 8801390,76 (Вісім мільйонів вісімсот одна тисяча триста дев'яносто грн. 76 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1466898,46 (Один мільйон чотириста шістдесят шість тисяч вісімсот дев'яносто вісім грн. 46 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 89-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 801 390,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 466 898,46 UAH)