Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення та впровадження комплексної інформаційно-аналітичної системи управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Creotion and implemention the complex information analytical management of financial and economic activity in the city of Kyiv Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 72250000-2 Services related to systems and support
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2019-07-26-001422-b 1f881558ef72416f8f7087f9238073df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Additional contacts: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 липня 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH
Publication date: 26 липня 2019 13:37
Enquiries until: 16 серпня 2019 16:00
Complaints submission until: до 22 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,45 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення та впровадження комплексної інформаційно-аналітичної системи
управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, Космічна 12 А
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Creotion and implemention the complex information analytical management of financial and economic activity in the city of Kyiv
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 72250000-2 Services related to systems and support
CPV: 72250000-2
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:11
Тендерна документація .pdf
15 серпня 2019 14:10
Зміни до ТД (182-зм).pdf
26 липня 2019 13:38
Проект договору (Додаток 6)КІАС.pdf
26 липня 2019 13:38
Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 13:37
Оголошення.pdf
26 липня 2019 13:37
Іnvitation.pdf
15 серпня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:11
Тендерна документація .pdf
26 липня 2019 13:38
Тендерна документація .pdf
15 серпня 2019 14:10
Зміни до ТД (182-зм).pdf
26 липня 2019 13:38
Проект договору (Додаток 6)КІАС.pdf
26 липня 2019 13:38
Технічні вимоги.pdf
26 липня 2019 13:37
Оголошення.pdf
26 липня 2019 13:37
Іnvitation.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо валюти
Дата подання: 02 серпня 2019 16:28
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:50
Пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 ТД передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Однак вимоги пункту 6 розділу І «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції: ВАЛЮТОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є ГРИВНЯ. Розрахунки здійснюються в національній валюті України згідно з умовами договору». Національна валюта України – гривня – є частково конвертованою та не є міжнародною платіжною одиницею. Таким чином учасники нерезиденти, які звісно, не мають розрахункових рахунків в національній валюті України – гривні, подати пропозицію не мають можливості. Отже прослідковується штучне звуження учасників шляхом зазначення в тендерній документації дискримінаційних вимог щодо нерезидентів. Просимо виключити дискримінаційні вимоги щодо нерезидентів шляхом включення пункту: «Учасники закупівлі - нерезиденти України можуть визначити ціну тендерної пропозиції у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978)». Також просимо внести відповідні зміни в проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Тендерна документація розробляється Замовником і повинна містити перелік складових визначених ст. 22 Закону. При цьому згідно з п.11 ч.2. ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про валюту, у якій повинно бути розрахунок ціни тендерної пропозиції, разом з тим тендерна пропозиція подається Замовнику відповідно до вимог Тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 533 Цивільного кодексу України грошове зобов’язання має бути виконане у гривнях. ч. 2 ст.189 Господарського кодексу України чітко передбачено, що ціна зазначається у договорі у гривнях.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому визначає вимоги щодо валюти, в якій повинна бути подана ціна Тендерної пропозиції. Визначення цінової пропозиції у гривні відповідає вимогам чинного законодавства та не порушує принципи публічних закупівель.
Уточнення щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 13 серпня 2019 15:40
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:12
Доброго дня! У Додатку 2 до тендерної документації в пункті 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є вимога "- лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору, який повинен бути не більше місячної давнини та містити: №, дату, предмет договору, загальну характеристику Учасника за результатами поставки товару." Просимо уточнити дату, від якої має відліковуватись цей термін (місячної давнини).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З моменту публікації закупівлі

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 вересня 2019
UA-2019-07-26-001422-b1f881558ef72416f8f7087f9238073df
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
АТ “ІнфоПлюс” Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:07
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:06
19_Банківська_гарантія.rar
23 серпня 2019 15:06
17_Статут_ІнфоПлюс.pdf
23 серпня 2019 15:06
16_Довідка_про_санкції.pdf
23 серпня 2019 15:06
15_Наказ_про_директора.pdf
23 серпня 2019 15:06
13_Лист-згода.pdf
23 серпня 2019 15:06
12_Проект_договору.pdf
23 серпня 2019 15:06
10_Екологічна_безпека.pdf
23 серпня 2019 15:06
07-2_Копія акту.PDF
23 серпня 2019 15:06
07-1_Копія договору.PDF
23 серпня 2019 15:05
06_Аналогічні_договори.pdf
23 серпня 2019 15:05
05-3_Сертифікати_ІС-ПРО.pdf
23 серпня 2019 15:05
05-2_Скан-копії_дипломів.pdf
23 серпня 2019 15:05
02-2_Довідка_щодо_ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:14
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:14
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:10
Календарний_план.PDF
23 серпня 2019 16:10
Цінова пропозиція.PDF
23 серпня 2019 16:10
Статут_копія завірена.PDF
23 серпня 2019 16:10
Календарний план.PDF
23 серпня 2019 16:10
Додаток 2_Довідка МТБ.PDF
23 серпня 2019 16:10
Довідка про ПДВ.PDF
23 серпня 2019 16:10
Довідка _Код доступу.PDF
23 серпня 2019 16:10
Bank_guarantee_065LLG117265.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ “ІнфоПлюс”

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 5 498 008,00
UAH з ПДВ
5 498 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:14
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:14
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:10
Календарний_план.PDF
23 серпня 2019 16:10
Цінова пропозиція.PDF
23 серпня 2019 16:10
Статут_копія завірена.PDF
23 серпня 2019 16:10
Календарний план.PDF
23 серпня 2019 16:10
Додаток 2_Довідка МТБ.PDF
23 серпня 2019 16:10
Довідка про ПДВ.PDF
23 серпня 2019 16:10
Довідка _Код доступу.PDF
23 серпня 2019 16:10
Bank_guarantee_065LLG117265.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 вересня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій