Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

холодильне обладнання для патологоанатомічного відділення
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2019-07-26-001414-b da8b9316d9e84403a5dd1db90c88a40c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пальцун

+380983268543 gorbol6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Ірина Пальцун
+380983268543
gorbol6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33940000-1: Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
холодильне обладнання для патологоанатомічного відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33940000-1 — Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 5 (п'яти) робочих днів після відвантаження товару та введення його в експлуатацію на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів з моменту виконаних Продавцем своїх зобов'язань за Договором. У разі затримки фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 липня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
Переможець 199 990,00
UAH
26 липня 2019 13:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 13:39
26.07.PDF укладений
26 липня 2019 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 990,00
UAH