Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт твердого покриття біля вантажного терміналу інв. №47778
Очікувана вартість
148 821,60 UAH
UA-2019-07-26-001308-b c34f94e77ae94539ba9cf4050f003a41
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігура Наталія Віталіївна

+380735795755 N.SNIHURA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Снігура Наталія Віталіївна
+380735795755
N.SNIHURA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Якість наданих Послуг має відповідати вимогам державних будівельних норм, СНиП та умов цього Договору, в тому числі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.1.1.7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»; ДБН В.1.1.7-2008 «Основні вимоги до будівель та споруд. Пожежна безпека». Підрядник повинен надати передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає умовам та вимогам, що звичайно ставляться до Послуг такого характеру. Підрядник гарантує високу якість матеріальних ресурсів, використаних під час надання Послуг. Підрядник гарантує, що матеріали, використані при наданні Послуг, будуть новими. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти; Вид предмета закупівлі - послуги. Умови оплати: Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично надані Послуги, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання вищевказаних документів.Після сплати сумарного платежу у розмірі 95% ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, розрахунки призупиняються. Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 5% від ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, Замовник оплачує Підряднику протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту технічної комісії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт твердого покриття біля вантажного терміналу інв. №47778 (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично надані Послуги, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання вищевказаних документів.Після сплати сумарного платежу у розмірі 95% ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, розрахунки призупиняються. Пiсляоплата 30 Календарні 95
Iнша подія Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 5% від ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, Замовник оплачує Підряднику протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту технічної комісії. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

26 липня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"КУПОЛ"
#40265879
Переможець 148 821,60
UAH з ПДВ
26 липня 2019 13:10

Документи

26 липня 2019 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 13:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт твердого покриття біля вантажного терміналу інв. №47778 (джерело фінансування закупівлі - власні кошти) 1 посл. 148 821,60
UAH з ПДВ