Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, табуретки).
Очікувана вартість
59 283,00 UAH
UA-2019-07-26-001145-b 6202eca0865e4929a4057e1b3e1ae5e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Далічук

+380977591853 knutd_tendercom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет технологій та дизайну
Код ЄДРПОУ: 02070890
Вебсайт: http://knutd.com.ua
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Немировича-Данченка, буд. 2
Контактна особа: Олена Далічук
+380977591853
knutd_tendercom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Кількість та найменування товарів вказується у специфікації (Додаток №1) до Договору № 2-СТ від 26.07.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 штука
Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, табуретки) (Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Немировича-Данченко,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на розрахунковий рахунок постачальника коштів за поставлений товар Постачальником, згідно видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів з монету здійснення поставки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 липня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Печений Володимир Борисович
#2959011296
Переможець 59 283,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 12:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:27
Договір № 2-СТ від 26.07.2019 р..pdf укладений
26 липня 2019 12:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, табуретки) (Бюджетні кошти) 260 штука 180,00
UAH з ПДВ