Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрі
Очікувана вартість
22 494,74 UAH
UA-2019-07-26-000721-a 56326a27feeb4ce9b6659c4177881ee0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В результаті проведення відкритих торгів 31.05.2019р. на закупівлю послуг “50410000-2 (технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрів)” по причині відсутності жодного учасника торги UA-2019-05-14-002809-a на закупівлю послуг “50410000-2 (послуги з технічного обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрів)” згідно абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі” було відмінено. 02.07.2019р. було проведенно повторні торги на закупівлю послуг “50410000-2 (технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрів)” за UA-2019-06-11-003174-b, які не відбулись по причині відсутності жодного учасника. Керуючись абзацом 5 частини 1 статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі” торги також було відмінено. З метою надання послуг з підтримання та продовження терміну експлуатації радіометрів, термометрів та термоанемометрів та підтвердження їх метрологічних характеристик, в зв’язку з відміною два рази поспіль відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників та керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України „Про публічні закупівлі” виникла потреба здійснити закупівлю послуг 50410000-2 (технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрів) у ТОВ “НВФ “Тензор” м.Чернівці.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 18:44
Оскарження наміру укласти договір: 06 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
технічне обслуговування радіометрів, термометрів та термоанемометрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги по цьому договору здійснюються по факту надання послуг на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 45 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН (виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ) без авансування. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ (для контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

26 липня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ "Тензор"
#14256766
Переможець 22 494,74
UAH
26 липня 2019 18:44

Документи

26 липня 2019 18:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 18:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ "Тензор"
#14256766
22 494,74
UAH
Документи

Документи

26 липня 2019 18:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 15:51
203-19-ПП_ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 15:57
скан_ду1_Тензор (1).pdf зміни до договору
29 серпня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 16:22
дог_Тензор.pdf укладений
15 серпня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуги до 31.10.2019
Номер договору про закупівлю: 33-122-04-19-08449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33-122-04-19-08449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 494,74
UAH