Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба воднодисперсійна
Очікувана вартість
499 809,60 UAH
UA-2019-07-26-000528-a ● fb15a324dbcf45b5a75005a64b320591
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Позня Юлія +380444652195 POZNYA@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 499 809,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 998,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5900 кг
Фарба водно-дисперсійна фасадна на силіконовій основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
5502 кг
Фарба водно-дисперсійна універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства. Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 15:21 |
ТД Фарба 1056-М Зміни №1 Київ.doc | |
09 серпня 2019 15:21 |
Протокол змін 1056-М фарба Київ.docx |
09 серпня 2019 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2019 15:21 |
ТД Фарба 1056-М Зміни №1 Київ.doc
|
|||
09 серпня 2019 15:21 |
Протокол змін 1056-М фарба Київ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 29 липня 2019 13:13
Дата відповіді: 01 серпня 2019 13:07
Доброго дня!
Чи можлива поставка всього об*єму товару одразу після підписання договору?
Відповідь: Шановний учасник! Поставка продукції здійснюється протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Продукції.
Фасовка
Дата подання: 30 липня 2019 08:09
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:53
Доброго дня. Скажіть будь ласка в якій фасовці необхідно поставляти Товар?
Відповідь: В тендернії документації вказані всі технічні, кількісні, якісні характеристики та показники предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Пряда Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3479310075
Дата подання: 29 липня 2019 20:30
Технічне завдання
Шановний Замовник прошу звернути Вашу увагу на те, що Вами в технічному завданні зазначено, що гарантійний термін фарби повинен складати 24 місяці, дана вимога є дискримінаційною так, як обмежує коло учасників які можуть запропонувати даний предмет закупівлі з іншим гарантійним терміном а саме 18 місяців,чим прямо порушуєте головні принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу внести зміни до Тендерної документації, а саме зазначення терміну зберігання 18 -24 місяці. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 17:49
Відповідно до проведеного моніторингу виробників даної продукції виявлено, що не менш ніж у двох виробників гарантійний термін фарби становить 24 місяці. Тому вважаємо дану вимогу не дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 31 липня 2019 15:09
Вимога Замовнику про усунення порушень в ТД
Шановний Замовник прошу звернути Вашу увагу на те, що Вами в технічному завданні зазначено, що продукція повинна відповідати ДСТУ 7149-2010. Слід зазначити, що ДСТУ 7149:2010 "Якість води. Визначення масової концентрації талію методом інверсійної вольтамперометрії", не яким чином не відноститься до предмету закупівлі - Фарби водно-дисперсійної!!! І як слід, не може бути використаний у якості НТД якому повинен відповідати предмет закупівлі. Вимагаємо усунути зазначене порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:26
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює в тендерній документації якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, враховуючи його потребу. А тому, внесення змін за даною вимогою до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 31 липня 2019 15:35
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовник, Додатком №3 до тендерної документації, а саме п.6 вимагається надання Сертифікату відповідності, що виданий відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства, на товар, що пропонується учасником. Вважаємо, що дана вимога є відверто дискримінаційною, оскільки продукція за кодом ДК 021:2015 - 44810000-1 "Фарби" не підлягає обов’язковій сертифікації в системі УкрСЕПРО, в зв’язку з втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 р., за № 46-93. Сертифікати відповідності, можуть бути оформлені відповідними компетентними органами сертифікації, виключно на підставі заяви виробника про добровільну сертифікацію продукції. На сьогодні, достатнім документом для підтвердження відповідності запропонованої продукції, може бути Декларація постачальника (або виробника) про відповідність, що складена у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу, шляхом додавання в вимоги п.6 Додатку № 3 до тендерної документації, можливості надання для підтвердження відповідності (у випадку якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації) документу - Декларацію про відповідність складену згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:32
Замовник не вбачає внесення змін до тендерної документації відповідно до даної вимоги. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, так як відповідні документи підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, а відповідний документ має можливість отримати будь-який виробник у відповідного уповноваженого органу згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36573135
Дата подання: 22 серпня 2019 15:49
Оскарження дискваліфікації
Вважаємо що відхилення нашої пропозиції є безпідставним, оскільки:
- Учасник надав всі необхідні документи згідно тендерної документації
- колонці 3 Додатку 5 НАЯВНА форма власності виробника продукції
- Учасник надав в повному обсязі усі необхідні документи згідно технічних вимог.
- Договір з ТОВ "Капарол Дніпро" є конфіденційним і тому не підлягає розголошенню.
- Відповідно до тендерної документації "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна».", Учасником ТОВ "Елемент Україна" запропонована найнижча ціна.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Елемент Україна" та дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
- Учасник надав всі необхідні документи згідно тендерної документації
- колонці 3 Додатку 5 НАЯВНА форма власності виробника продукції
- Учасник надав в повному обсязі усі необхідні документи згідно технічних вимог.
- Договір з ТОВ "Капарол Дніпро" є конфіденційним і тому не підлягає розголошенню.
- Відповідно до тендерної документації "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна».", Учасником ТОВ "Елемент Україна" запропонована найнижча ціна.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Елемент Україна" та дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:01
У рішенні тендерного комітету, яке оформлене відповідним протоколом, відображено всі зауваження та причини відхилення. Нажаль, ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА" |
468 850,00
UAH з ПДВ
|
468 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
488 050,20
UAH з ПДВ
|
488 050,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА" #36573135 |
Відхилено |
468 850,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 14:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Переможець |
488 050,20
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 14:59
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:59
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
488 050,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 19:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 13:05
|
УЗ-ЦБМЕС-19494-Ю-Д-1 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 22:01
|
УЗ-ЦБМЕС-19494-Ю від 09.09.2019.pdf | укладений |
10 вересня 2019 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-19494/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦБМЕС-19494/ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |