Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба воднодисперсійна
Очікувана вартість
499 809,60 UAH
UA-2019-07-26-000528-a fb15a324dbcf45b5a75005a64b320591
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Позня Юлія

+380444652195 POZNYA@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Позня Юлія
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:35
Очікувана вартість: 499 809,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 998,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5900 кг
Фарба водно-дисперсійна фасадна на силіконовій основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
5502 кг
Фарба водно-дисперсійна універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства. Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:21
ТД Фарба 1056-М Зміни №1 Київ.doc
09 серпня 2019 15:21
Протокол змін 1056-М фарба Київ.docx
09 серпня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:21
ТД Фарба 1056-М Зміни №1 Київ.doc
26 липня 2019 15:19
ТД Фарба 991-М Київ.doc
09 серпня 2019 15:21
Протокол змін 1056-М фарба Київ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 29 липня 2019 13:13
Дата відповіді: 01 серпня 2019 13:07
Доброго дня! Чи можлива поставка всього об*єму товару одразу після підписання договору?
Відповідь: Шановний учасник! Поставка продукції здійснюється протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Продукції.
Фасовка
Дата подання: 30 липня 2019 08:09
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:53
Доброго дня. Скажіть будь ласка в якій фасовці необхідно поставляти Товар?
Відповідь: В тендернії документації вказані всі технічні, кількісні, якісні характеристики та показники предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Пряда Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3479310075
Дата подання: 29 липня 2019 20:30
Технічне завдання
Шановний Замовник прошу звернути Вашу увагу на те, що Вами в технічному завданні зазначено, що гарантійний термін фарби повинен складати 24 місяці, дана вимога є дискримінаційною так, як обмежує коло учасників які можуть запропонувати даний предмет закупівлі з іншим гарантійним терміном а саме 18 місяців,чим прямо порушуєте головні принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу внести зміни до Тендерної документації, а саме зазначення терміну зберігання 18 -24 місяці. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 17:49
Відповідно до проведеного моніторингу виробників даної продукції виявлено, що не менш ніж у двох виробників гарантійний термін фарби становить 24 місяці. Тому вважаємо дану вимогу не дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 31 липня 2019 15:09
Вимога Замовнику про усунення порушень в ТД
Шановний Замовник прошу звернути Вашу увагу на те, що Вами в технічному завданні зазначено, що продукція повинна відповідати ДСТУ 7149-2010. Слід зазначити, що ДСТУ 7149:2010 "Якість води. Визначення масової концентрації талію методом інверсійної вольтамперометрії", не яким чином не відноститься до предмету закупівлі - Фарби водно-дисперсійної!!! І як слід, не може бути використаний у якості НТД якому повинен відповідати предмет закупівлі. Вимагаємо усунути зазначене порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:26
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює в тендерній документації якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, враховуючи його потребу. А тому, внесення змін за даною вимогою до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЕРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40681746
Дата подання: 31 липня 2019 15:35
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Шановний замовник, Додатком №3 до тендерної документації, а саме п.6 вимагається надання Сертифікату відповідності, що виданий відповідним уповноваженим органом згідно чинного законодавства, на товар, що пропонується учасником. Вважаємо, що дана вимога є відверто дискримінаційною, оскільки продукція за кодом ДК 021:2015 - 44810000-1 "Фарби" не підлягає обов’язковій сертифікації в системі УкрСЕПРО, в зв’язку з втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 р., за № 46-93. Сертифікати відповідності, можуть бути оформлені відповідними компетентними органами сертифікації, виключно на підставі заяви виробника про добровільну сертифікацію продукції. На сьогодні, достатнім документом для підтвердження відповідності запропонованої продукції, може бути Декларація постачальника (або виробника) про відповідність, що складена у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу, шляхом додавання в вимоги п.6 Додатку № 3 до тендерної документації, можливості надання для підтвердження відповідності (у випадку якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації) документу - Декларацію про відповідність складену згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:32
Замовник не вбачає внесення змін до тендерної документації відповідно до даної вимоги. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, так як відповідні документи підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, а відповідний документ має можливість отримати будь-який виробник у відповідного уповноваженого органу згідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-07-26-000528-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36573135
Дата подання: 22 серпня 2019 15:49
Оскарження дискваліфікації
Вважаємо що відхилення нашої пропозиції є безпідставним, оскільки:
- Учасник надав всі необхідні документи згідно тендерної документації
- колонці 3 Додатку 5 НАЯВНА форма власності виробника продукції
- Учасник надав в повному обсязі усі необхідні документи згідно технічних вимог.
- Договір з ТОВ "Капарол Дніпро" є конфіденційним і тому не підлягає розголошенню.
- Відповідно до тендерної документації "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна».", Учасником ТОВ "Елемент Україна" запропонована найнижча ціна.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Елемент Україна" та дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:01
У рішенні тендерного комітету, яке оформлене відповідним протоколом, відображено всі зауваження та причини відхилення. Нажаль, ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА" 468 850,00
UAH з ПДВ
468 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 488 050,20
UAH з ПДВ
488 050,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:31
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:30
Статут.pdf
09 серпня 2019 17:30
ТУ У 20.3-31158382-047 2016.pdf
09 серпня 2019 17:30
Тех умови.pdf
09 серпня 2019 17:30
тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:30
СЕС - 2.pdf
09 серпня 2019 17:30
СЕС - 1.pdf
09 серпня 2019 17:30
Свідоцтво ТМ 138342.pdf
09 серпня 2019 17:30
Свідоцтво ТМ 113448.pdf
09 серпня 2019 17:30
Протокол випробувань.pdf
09 серпня 2019 17:30
проект договору.pdf
09 серпня 2019 17:30
Підтвердження МТБ - 2.pdf
09 серпня 2019 17:30
Підтвердження МТБ - 1.pdf
09 серпня 2019 17:30
Опис устав.pdf
09 серпня 2019 17:30
Наказ на директора.pdf
09 серпня 2019 17:30
Лист відгук.pdf
09 серпня 2019 17:30
ДСТУ ISO.pdf
09 серпня 2019 17:30
Договір Ганза.pdf
09 серпня 2019 17:30
Довідка ст. 17.pdf
09 серпня 2019 17:30
Довідка МТБ.pdf
09 серпня 2019 17:30
Дані про товар.pdf
09 серпня 2019 17:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 17:30
Витяг з ПДВ.pdf
09 серпня 2019 17:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 17:30
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 17:30
Банківська гарантія.zip
09 серпня 2019 17:30
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 13:15
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:48
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:42
1. Реестр документів.pdf
16 серпня 2019 11:43
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:40
7-1 Янтарь_ВД.pdf
16 серпня 2019 11:40
1 Гігієна.pdf
16 серпня 2019 11:40
лист ПАТ ПрАТ.pdf
16 серпня 2019 11:40
7-2 Сертифікат ІSO.pdf
16 серпня 2019 11:40
Специфікація.pdf
16 серпня 2019 11:40
Інформація.pdf
16 серпня 2019 11:40
Змiна_1_ТУ.rar
16 серпня 2019 11:40
Довкілля.pdf
16 серпня 2019 11:40
Паспорт_Янтар_Екстра.rar
16 серпня 2019 11:39
Дані.pdf
16 серпня 2019 11:39
48. Статут.pdf
16 серпня 2019 11:39
20. Статут.pdf
16 серпня 2019 11:39
41. Паспорт та ІПН.pdf
16 серпня 2019 11:39
51. копія Витяг 02.08.2019.pdf
16 серпня 2019 11:39
3. Аналогічний Договір.pdf
16 серпня 2019 11:39
38. Опис 3.pdf
16 серпня 2019 11:39
19. Опис 3.pdf
16 серпня 2019 11:39
50. Виписка ЄДР.pdf
16 серпня 2019 11:39
46. Рішення №30-01.pdf
16 серпня 2019 11:39
24. Рішення №30-01.pdf
16 серпня 2019 11:39
17. Договір підписаний.pdf
16 серпня 2019 11:39
16. Довідка переможець.pdf
16 серпня 2019 11:39
47. ст. 17.pdf
16 серпня 2019 11:39
40. Лист фіз особи.pdf
16 серпня 2019 11:39
14. Довідка договір.pdf
16 серпня 2019 11:39
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 11:39
30.Наказ № 1-НПП.pdf
16 серпня 2019 11:39
15. Відомості.pdf
16 серпня 2019 11:39
37. Опис 2.pdf
16 серпня 2019 11:39
36. Опис 1.pdf
16 серпня 2019 11:39
5. Довідка по КВЕД.pdf
16 серпня 2019 11:39
12. Довідка перс. данні.pdf
16 серпня 2019 11:39
28. Опис 1.pdf
16 серпня 2019 11:39
18. Опис 2.pdf
16 серпня 2019 11:39
4. Довідка банк.pdf
16 серпня 2019 11:39
13. Довідка відхиленя.pdf
16 серпня 2019 11:39
42. лист-гарантія ст.17.pdf
16 серпня 2019 11:38
6. Довідка працівники.pdf
16 серпня 2019 11:38
8. Довідка довкілля.pdf
16 серпня 2019 11:38
7. Довідка МТБ.pdf
16 серпня 2019 11:38
44. Протокол №2-П.pdf
16 серпня 2019 11:38
23. Протокол №2-П.pdf
16 серпня 2019 11:38
31. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 11:38
26. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 11:38
34. Наказ№ 2-Н.pdf
16 серпня 2019 11:38
45. Протокол №3-П.pdf
16 серпня 2019 11:38
22. Протокол №1-П.pdf
16 серпня 2019 11:38
43. Протокол №1-П.pdf
16 серпня 2019 11:38
29. Наказ № 1-Н.pdf
16 серпня 2019 11:38
21. Наказ № 1-Н.pdf
16 серпня 2019 11:38
1. Реестр документів.pdf
16 серпня 2019 11:38
Dovidka_19218613520760272307.pdf
16 серпня 2019 11:38
56. Довідка ПУМБ.pdf
16 серпня 2019 11:38
public_doc.pdf
16 серпня 2019 11:38
54. Довідка Приватбанк.pdf
16 серпня 2019 11:38
55. Довідка Акодр банк.pdf
16 серпня 2019 11:38
public_doc.p7s
16 серпня 2019 11:38
Dovidka_19218613520760272307.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕМЕНТ УКРАЇНА"
#36573135
Відхилено 468 850,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Переможець 488 050,20
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
488 050,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 19:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 13:05
УЗ-ЦБМЕС-19494-Ю-Д-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 22:01
УЗ-ЦБМЕС-19494-Ю від 09.09.2019.pdf укладений
10 вересня 2019 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-19494/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦБМЕС-19494/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 585 660,24
UAH (в тому числі ПДВ 97 610,04 UAH)