Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (Стільці учнівські) (за кошти залишків освітянської субвенції)
Очікувана вартість
63 360,00 UAH
UA-2019-07-26-000511-b c6384413bc264964bdf7a44deab87c0e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Вікторівна Пилипенко

+380627445654 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Бахмутский р-н, м. Світлодарськ, буд. 24 А
Контактна особа: Наталя Вікторівна Пилипенко
+380627445654
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128 штука
код ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (Стільці учнівські) (за кошти залишків освітянської субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. В. Першина, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  08 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 липня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:31
Звіт про укладений договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Меньшиков Ігор Володимирович
#2670406051
Переможець 63 360,00
UAH
26 липня 2019 10:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 10:34
Договір.pdf укладений
26 липня 2019 10:34