Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
102 059,00 UAH
UA-2019-07-26-000438-c 3f89c395e4d744f5a6a829b391684c9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мазур

+380444651005 erc_tender@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081279
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, вул. Уманська, буд. 5
Контактна особа: Олена Мазур
+380444651005
erc_tender@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 13:41
Очікувана вартість: 102 059,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до специфікації до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20881 од.
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Уманська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:44
ДКТканцтовари prozorro.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 липня 2019 10:31
Дата відповіді: 01 серпня 2019 09:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: тендерний комітет допускає до оцінки тендерні пропозиції тих учасників, у яких запропонований товар буде відповідати технічним характеристикам, вказаним у специфікації.
По другому питанняю: допускаємо до участі в торгах ФОП платників єдиного податку не нижче третьої групи (з урахуванням вимог Податкового кодексу). Ціну будемо розглядати як остаточну.
По третьому питанню: Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено умови щодо зобов'язання учасників вказувати в тендерній пропозиці торгові марки та модель, модифікацію, артикул і т. і., якщо технічні характеристики запропонованого товару відповідають технічним вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 77 691,30
UAH з ПДВ
77 691,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 89 977,02
UAH з ПДВ
89 977,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 12:08
Довідка МВС 31.07.2019.pdf
12 серпня 2019 13:35
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf
12 серпня 2019 13:35
Витяг ПДВ загальний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 77 691,30
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
77 691,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:05
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 10:48
ТОВ ''Ваш автограф''.PDF укладений
11 вересня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 691,30
UAH (в тому числі ПДВ 12 948,55 UAH)