Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво адміністративної будівлі (офісний центр) на території ДП МА «Бориспіль»» (проектні роботи)
Очікувана вартість
4 292 618,40 UAH
UA-2019-07-26-000404-c 5bd1d9fdb0f5469cadf0c8029b6d0031
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігура Наталія Віталіївна

+380735795755 N.SNIHURA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Снігура Наталія Віталіївна
+380735795755
N.SNIHURA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


До Робіт за Договором належить проведення інженерно-геологічних вишукувань, топографо-геодезичних вишукувань, обстеження технічного стану будівель і споруд, розробка Виконавцем проектної документації стадії «Проект» та отримання позитивного висновку (звіту) відповідного експертного органу згідно чинного законодавства України. Проектна документація на будівництво об’єктів розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації, вихідних даних на проектування, завдання на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, нормативно-правових актів з охорони праці, державних стандартів і правил, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (вимоги щодо створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення зазначаються в проектній документації окремим розділом) та з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Якість виконаних Робіт має відповідати вимогам Державних будівельних норм та стандартів на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі ДБН А.2.2 -3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б.2.4-4:2009 СПДБ «Основні вимоги до проектної та робочої документації»; ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Вид предмета закупівлі - роботи. Умови оплати: 10% ціни Робіт (аванс), що становить 429 261,84 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 84 копійки), включаючи ПДВ 20% - 71 543,64 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятсот сорок три гривні 64 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. 20% ціни Робіт (аванс), що становить 858 523,68 (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 143 087,28 грн. (сто сорок три тисячі вісімдесят сім гривень 28 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 3 004 832,88 грн. (три мільйони чотири тисячі вісімсот тридцять дві гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 500 805,48 грн. (п’ятсот тисяч вісімсот п’ять гривень 48 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника; - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи згідно чинного законодавства України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 4 примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акта з здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - виконання вимог щодо фінансування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Будівництво адміністративної будівлі (офісний центр) на території ДП МА «Бориспіль»» (проектні роботи) (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 10% ціни Робіт (аванс), що становить 429 261,84 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч двісті шістдесят одна гривня 84 копійки), включаючи ПДВ 20% - 71 543,64 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятсот сорок три гривні 64 копійки), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами Договору та надання Замовником листа про початок виконання робіт, за умови виконання вимог щодо фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. Аванс 30 Календарні 10
Iнша подія 20% ціни Робіт (аванс), що становить 858 523,68 (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 68 копійок), включаючи ПДВ 20% - 143 087,28 грн. (сто сорок три тисячі вісімдесят сім гривень 28 копійок), Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після затвердження Завдання на проектування, за умови виконання вимог фінансування та надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. Аванс 30 Календарні 20
Виконання робіт Замовник перераховує решту ціни робіт, а саме 3 004 832,88 грн. (три мільйони чотири тисячі вісімсот тридцять дві гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 500 805,48 грн. (п’ятсот тисяч вісімсот п’ять гривень 48 копійок) протягом 30 календарних днів на поточний рахунок Виконавця після виконання наступних вимог, а саме: - оформлення Реєстру погодження проектної документації структурними підрозділами Замовника; - отримання позитивного висновку (звіту) відповідної експертної установи згідно чинного законодавства України; - підписання Сторонами накладної про приймання-передачу проектної документації в 4 примірниках та 1 (однієї) сканованої версії формату PDF (Portable Document Format), відкоригованої відповідно до зауважень експертної установи та структурних підрозділів Замовника, а також електронної версії проектної документації в форматі програмного комплексу, в якому вона розроблена (включаючи (за наявності) звіти про інженерні вишукування та обстеження); - підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт; - виконання вимог щодо фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

26 липня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВОЛЬТ ІНЖИНІРИНГ»
#42052077
Переможець 4 292 618,40
UAH з ПДВ
26 липня 2019 14:36

Документи

26 липня 2019 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 14:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Будівництво адміністративної будівлі (офісний центр) на території ДП МА «Бориспіль»» (проектні роботи) (джерело фінансування закупівлі - власні кошти) 1 Роботи 4 292 618,40
UAH з ПДВ