Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення технічного огляду колісного транспорту та спецтехніки
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-07-26-000347-b 5d326a97979c4ffdbbb8ffb4e9dde524
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Попередньо, відповідно Річного плану закупівель на 2019 рік, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 01.03.2019 р. за номером плану UA-P-2019-03-01-001422-a, було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги), за результатами яких:
1. Оголошення № UA-2019-03-27-001165-a від 27.03.2019 р. – торги відмінені 12.04.2019 р. з причин подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (жодної пропозиції).
2. Оголошення № UA-2019-04-22-001567-b від 22.04.2019 р. (без змін технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також вимог до учасників) – торги відмінені 08.05.2019 р. з причин подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (жодної пропозиції).
Переговорну процедуру закупівлі послуг з проведення технічного огляду колісного транспорту та спецтехніки за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» застосовано на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2019 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 06 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Послуги з проведення технічного огляду колісного транспорту та спецтехніки за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»
Закупівля здійснюється відповідно до РПЗ КП "МПРС" на 2019 (Номер плану: UA-P-2019-03-01-001422-a).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Проведення технічного огляду колісного транспорту та спецтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68091, Україна, Одеська область, Чорноморськ, смт. Олександрівка, вул. Судноремонтна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Замовник здійснює попередню оплату (аванс) Виконавцю у розмірі ____ грн. (не більше 30%) від ціни Договору, що складає ____ грн. (зазначається відповідальною особою за укладання договору під час укладення договору), у тому числі ПДВ ____ грн. (зазначається відповідальною особою за укладання договору під час укладення договору), протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання оригіналу рахунку від Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Остаточний розрахунок згідно з Договором проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після завершення надання Послуг на умовах Договору та підписання Сторонами без зауважень Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт) на підставі отриманого Замовником оригіналу рахунку від Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

26 липня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Випробовувальний центр технічної діагностики"
#36487366
Переможець 16 700,00
UAH
26 липня 2019 10:25

Документи

26 липня 2019 10:25
Електронний підпис
26 липня 2019 10:24
Повідомлення 25.07..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Випробовувальний центр технічної діагностики"
#36487366
16 700,00
UAH
Документи

Документи

26 липня 2019 10:25
Електронний підпис
26 липня 2019 10:24
Повідомлення 25.07..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 15:20
Договір №3-В_Ф-19 від 14.08.2019 р..pdf укладений
15 серпня 2019 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 700,00
UAH