Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний,конверти немарковані (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Очікувана вартість
240 369,20 UAH
UA-2019-07-25-002751-b 594fe08b165e4988b30f09541df67db3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мінаєва

+380671315659 lg.tender@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа: Вікторія Мінаєва
+380671315659
lg.tender@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 240 369,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 201,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2486 пачка
Папір офісний (формат А4) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1614 штука
Конверти немарковані (формат С4) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
21795 штука
Конверти немарковані (формат С5) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переказу ПОКУПЦЯ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання товару на підставі видаткових накладних. Відповідно до частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок, штрафні санкції у цьому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:29
Додаток 4_відвід_ст17_зміни.doc
01 серпня 2019 16:29
Додаток 2_тех_умови_зміни.doc
01 серпня 2019 16:29
Зміни до ТД.doc
25 липня 2019 17:50
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 6_проект_договору.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 5_Інші документи.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 3_відповід_16ст.doc
25 липня 2019 17:49
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc
01 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:29
Додаток 4_відвід_ст17_зміни.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 4_відвід_ст17.doc
01 серпня 2019 16:29
Додаток 2_тех_умови_зміни.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 2_тех_умови.doc
01 серпня 2019 16:29
Зміни до ТД.doc
25 липня 2019 17:50
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 6_проект_договору.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 5_Інші документи.doc
25 липня 2019 17:49
Додаток 3_відповід_16ст.doc
25 липня 2019 17:49
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-002751-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 липня 2019 13:14
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-07-25-002751-b на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління ДФС у Луганській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-07-25-002751-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина, мкм – 104±2. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти його в наступній редакції: товщина, мкм – 104±4 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2019 16:23
Вимога щодо усунення дискримінаційних параметрів до паперу офісного (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-25-002751-b) задоволена частково.
У додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за предметом закупівлі: папір офісний (формат А4); конверти немарковані (формат С4, С5) (код ДК 021:2015 –30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 206 482,92
UAH з ПДВ
197 085,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 210 010,44
UAH з ПДВ
197 182,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 210 149,82
UAH з ПДВ
208 807,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 228 245,10
UAH з ПДВ
210 037,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 10:53
Електронний підпис
19 серпня 2019 10:53
доки переможця.pdf
12 серпня 2019 14:42
Електронний підпис
12 серпня 2019 14:42
Пропозиція оновлена.pdf
09 серпня 2019 16:56
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 18:19
Електронний підпис
09 серпня 2019 18:17
Статут зі змінами.pdf
09 серпня 2019 18:10
ТП та довідкі.pdf
09 серпня 2019 18:10
Сертифікати.pdf
09 серпня 2019 18:10
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 15:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:50
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
09 серпня 2019 14:50
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
09 серпня 2019 14:50
ЦІНОВА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 10:23
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:22
+Сертифікат конвери.pdf
08 серпня 2019 10:22
+Додаток 5.2 Лист згода.pdf
08 серпня 2019 10:22
+Додаток 2 Тех умови.pdf
08 серпня 2019 10:22
+Довідка санкції.pdf
08 серпня 2019 10:22
+Довідка інформування.pdf
08 серпня 2019 10:22
+Довідка інформаційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 197 085,84
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
197 085,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 17:33
Договір 60 від 28.08.19 УКР ПАПІР зменш.pdf укладений
28 серпня 2019 17:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 085,84
UAH (в тому числі ПДВ 32 847,64 UAH)