Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний,конверти немарковані (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Очікувана вартість
240 369,20 UAH
UA-2019-07-25-002751-b ● 594fe08b165e4988b30f09541df67db3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 39591445 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72 |
Контактна особа: |
Вікторія Мінаєва +380671315659 lg.tender@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 240 369,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 201,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2486 пачка
Папір офісний (формат А4) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1614 штука
Конверти немарковані (формат С4) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
21795 штука
Конверти немарковані (формат С5) (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переказу ПОКУПЦЯ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання товару на підставі видаткових накладних. Відповідно до частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок, штрафні санкції у цьому випадку до Покупця не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 16:29 |
Додаток 4_відвід_ст17_зміни.doc | |
01 серпня 2019 16:29 |
Додаток 2_тех_умови_зміни.doc | |
01 серпня 2019 16:29 |
Зміни до ТД.doc | |
25 липня 2019 17:50 |
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc | |
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 6_проект_договору.doc | |
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 5_Інші документи.doc | |
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 3_відповід_16ст.doc | |
25 липня 2019 17:49 |
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc |
01 серпня 2019 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2019 16:29 |
Додаток 4_відвід_ст17_зміни.doc
|
|||
01 серпня 2019 16:29 |
Додаток 2_тех_умови_зміни.doc
|
|||
01 серпня 2019 16:29 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
25 липня 2019 17:50 |
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
|
|||
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 6_проект_договору.doc
|
|||
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 5_Інші документи.doc
|
|||
25 липня 2019 17:49 |
Додаток 3_відповід_16ст.doc
|
|||
25 липня 2019 17:49 |
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-25-002751-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 липня 2019 13:14
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-07-25-002751-b на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління ДФС у Луганській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-07-25-002751-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина, мкм – 104±2. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти його в наступній редакції: товщина, мкм – 104±4 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-07-25-002751-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина, мкм – 104±2. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного і викласти його в наступній редакції: товщина, мкм – 104±4 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2019 16:23
Вимога щодо усунення дискримінаційних параметрів до паперу офісного (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-25-002751-b) задоволена частково.
У додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за предметом закупівлі: папір офісний (формат А4); конверти немарковані (формат С4, С5) (код ДК 021:2015 –30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») внесені відповідні зміни.
У додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації за предметом закупівлі: папір офісний (формат А4); конверти немарковані (формат С4, С5) (код ДК 021:2015 –30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
206 482,92
UAH з ПДВ
|
197 085,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" |
210 010,44
UAH з ПДВ
|
197 182,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
210 149,82
UAH з ПДВ
|
208 807,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
228 245,10
UAH з ПДВ
|
210 037,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
197 085,84
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 14:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 17:33
|
Договір 60 від 28.08.19 УКР ПАПІР зменш.pdf | укладений |
28 серпня 2019 17:32
|