Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-07-25-002686-b ● 771ad3f9fb35436caa4f5f907ffff71b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02125243 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66 |
Контактна особа: |
Гоздек Світлана ЗНУ +380612287523 tender_znu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7020, жорсткий диск Western Digital My Passport Ultra 4 TB, 3D принтер 3D-Druk Graber i3, PLA-пластик Monofilament для 3D принтера 1,75 мм 0,5 кг, чорний, 3D ручка SUNLU SL 300A, ABS Monofilament пластик діаметром 1,75 мм, со-PET Monofilament пластик 1,75 мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Жорсткий диск Western Digital My Passport Ultra 4 TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
3D принтер 3D-Druk Graber i3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
PLA-пластик Monofilament для 3D-принтера 1,75 мм 0,5 кг чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
3D ручка SUNLU SL-300A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
ABS Monofilament пластик діаметром 1,75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
со-PET Monofilament пластик 1,75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 14:46 |
ТД.doc | |
25 липня 2019 17:27 |
ДОГОВІР(проект).doc |
30 липня 2019 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
30 липня 2019 14:46 |
ТД.doc
|
||||||||||||||||||
25 липня 2019 17:27 |
ДОГОВІР(проект).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:05
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) У п.6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати вимогам замовника, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації.», а також: «В місцях, де технічні специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто замовником буде оцінюватись відповідність технічних характеристик предмету закупівлі вимогам, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації, а не відповідність торгової марки або моделі.
2) У п.5 розділу І тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Тобто фізичні особи – підприємці, які не є платниками ПДВ беруть участь у цих відкритих торгах на рівних умовах з іншими учасниками.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режим оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону.
3) За результатами розгляду Вашого запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
2) У п.5 розділу І тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Тобто фізичні особи – підприємці, які не є платниками ПДВ беруть участь у цих відкритих торгах на рівних умовах з іншими учасниками.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режим оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону.
3) За результатами розгляду Вашого запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" |
138 049,00
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
136 400,04
UAH з ПДВ
|
128 977,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" #3052219170 |
Відхилено |
115 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 18:17
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
128 977,68
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:46
|
Специфікація (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 11:43
|
Таблиця відповідності (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
28 серпня 2019 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Таблиця відповідності. |
Номер договору про закупівлю: | 616/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікація |
Номер договору про закупівлю: | 616/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |