Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-07-25-002686-b 771ad3f9fb35436caa4f5f907ffff71b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гоздек Світлана ЗНУ

+380612287523 tender_znu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125243
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66
Контактна особа: Гоздек Світлана ЗНУ
+380612287523
tender_znu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 11:14
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7020, жорсткий диск Western Digital My Passport Ultra 4 TB, 3D принтер 3D-Druk Graber i3, PLA-пластик Monofilament для 3D принтера 1,75 мм 0,5 кг, чорний, 3D ручка SUNLU SL 300A, ABS Monofilament пластик діаметром 1,75 мм, со-PET Monofilament пластик 1,75 мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій Xerox VersaLink C7020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Жорсткий диск Western Digital My Passport Ultra 4 TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
3D принтер 3D-Druk Graber i3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
PLA-пластик Monofilament для 3D-принтера 1,75 мм 0,5 кг чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
3D ручка SUNLU SL-300A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
ABS Monofilament пластик діаметром 1,75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
со-PET Monofilament пластик 1,75 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:46
ТД.doc
25 липня 2019 17:27
ДОГОВІР(проект).doc
30 липня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 07:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 07:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:46
ТД.doc
26 липня 2019 11:44
ТД (4).doc
25 липня 2019 17:45
ТД.doc
25 липня 2019 17:27
ТД.doc
25 липня 2019 17:27
ДОГОВІР(проект).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:05
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У п.6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати вимогам замовника, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації.», а також: «В місцях, де технічні специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто замовником буде оцінюватись відповідність технічних характеристик предмету закупівлі вимогам, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації, а не відповідність торгової марки або моделі.
2) У п.5 розділу І тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Тобто фізичні особи – підприємці, які не є платниками ПДВ беруть участь у цих відкритих торгах на рівних умовах з іншими учасниками.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режим оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону.
3) За результатами розгляду Вашого запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 138 049,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 136 400,04
UAH з ПДВ
128 977,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 139 000,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 19:28
Електронний підпис
09 серпня 2019 19:24
066-2585.PDF

Публічні документи

16 серпня 2019 12:10
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:03
4.НАПЗК.pdf
16 серпня 2019 12:03
3. МВС.PDF
16 серпня 2019 12:03
2. ДФС.PDF
09 серпня 2019 17:26
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:17
Технічна специфікація.pdf
09 серпня 2019 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:17
Статут 2019.pdf
09 серпня 2019 17:17
ПДВ.pdf
09 серпня 2019 17:17
наказ+протокол.pdf
09 серпня 2019 17:17
Ліцензування.pdf
09 серпня 2019 17:17
ДСЕЕ Xerox.PDF
09 серпня 2019 17:17
ДСЕЕ WD.pdf
09 серпня 2019 17:17
Гарантійній лист.pdf
09 серпня 2019 17:17
Відповідність Xerox.pdf
09 серпня 2019 17:17
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 17:17
Витяг.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3052219170
Відхилено 115 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 18:17
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 128 977,68
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
128 977,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 13:46
Специфікація (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 11:43
Таблиця відповідності (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 15:40
Договір.pdf укладений
28 серпня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Таблиця відповідності.
Номер договору про закупівлю: 616/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація
Номер договору про закупівлю: 616/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 125 933,28
UAH (в тому числі ПДВ 20 988,88 UAH)