Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектор для дітей з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-07-25-002519-b c168b02e81414facb593d002bf1997f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сергіївна Крючкова

+380566742805 osvita0108@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142388
Місцезнаходження: 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Крючкова
+380566742805
osvita0108@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:50
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Проектор для дітей з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53304, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 16:45
Додаток №1 проектор.docx
25 липня 2019 16:45
оголошення проектор.doc
25 липня 2019 16:45
проект договору проектор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:11
Дата відповіді: 26 липня 2019 09:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До розгляду приймаються пропозиції які відповідають вимогам технічних характеристик предмету закупівлі. Усі характеристики зазначені згідно технічних характеристик, затверджених Міністерством освіти і науки України. 2. До закупівлі допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується. 3) Дане питання буде розглянуте.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 454,00
UAH з ПДВ
8 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-АВ" 8 400,00
UAH з ПДВ
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 12:49
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:48
згода з договором.pdf
02 серпня 2019 12:48
ЕКО3186_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВЕКТОР-АВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 298,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 10:54

Документи

08 серпня 2019 10:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 10:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 08:17
ДУ 2 проектор ООП.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 08:17
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 15:09
ДУ 1 проектор ООП.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 13:21
проектор ООП.pdf укладений
28 серпня 2019 13:21
проектор ООП.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 13:29
договір проектор ООП.pdf укладений
27 серпня 2019 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35-19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 35-19/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35-19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35-19/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 298,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 383,00 UAH)