Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки у зборі, персональні комп’ютери, ноутбуки)
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-07-25-001744-b 7ddeb1c177854809a030397cce43e3ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

25 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:31
+++ТД машини для обробки даних 2019.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Львівська область, м. Львів, вул. Архипенка, 1
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 60,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Архипенка, 1
Дата доставки: 10 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 09:46
Дата відповіді: 29 липня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим у Додатку № 4 до тендерної документації.
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
2) Згідно чинного законодавства до участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Замовник не є платником податку на додану вартість, тому оцінюються остаточні ціни, зазначені відповідно до пункту 1.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а отже при визначенні переможця процедури закупівлі не враховується статус платника податку. Тобто, пропозиція ФОП-а неплатника ПДВ розглядається як остаточна ціна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.
3)Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника...», ч.4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідність товару замовник буде обирати згідно цінових пропозицій учасників. У додатку 4 тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» визначені всі вимоги до предмету закупівлі. У додатку 5 тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасник повинен зазначити необхідну інформацію стосовно товару, яка буде у вільному доступі для всіх учасників.

Інформація про відміну

Дата відміни
09 серпня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій