Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
зернові культури та картопля
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-25-001069-b ● cdff66786e584305bd924c39ada82bfd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 20760948 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
Контактна особа: |
Галик Ірина Миронівна +380324761396 IrynaHalyk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 12:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 12:27 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
220 кг
горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
360 кг
квасоля сушена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 12:22 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 липня 2019 12:22 |
ТД-зернові культури та картопля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід договорів
Дата подання: 25 липня 2019 15:03
Дата відповіді: 26 липня 2019 11:38
Незаконна вимога «довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника торгів досвіду з виконання протягом останніх трьох календарних років ( 2016, 2017, 2018 ) аналогічного(их) договору(ів) про постачання Товару, що є Предметом даної закупівлі, у обсягах, що протягом одного із трьох попередніх років або протягом кожного із трьох попередніх років є не меншими, ніж обсяг даної закупівлі ( на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), укладеного(их) протягом останніх трьох років, та письмовий(і) відгук(и) Замовника(ів) про виконання такого(их) договору(ів)).». Практика розгляду скарг в АМКУ свідчить, що це є дискримінаційна вимога і вимагати аби договір був по обсягах , які дорівнюють обсягам у тендерній документації це є порушення. Прошу вилучити цю незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога «довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника торгів досвіду з виконання протягом останніх трьох календарних років ( 2016, 2017, 2018 ) аналогічного(их) договору(ів) про постачання Товару, що є Предметом даної закупівлі, у обсягах, що протягом одного із трьох попередніх років або протягом кожного із трьох попередніх років є не меншими, ніж обсяг даної закупівлі ( на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), укладеного(их) протягом останніх трьох років, та письмовий(і) відгук(и) Замовника(ів) про виконання такого(их) договору(ів)" у Тендерній документації Замовника торгів продиктована необхідністю убезпечення закупівлі від випадків дострокового припинення/розірвання договору постачання товару через неспроможність учасника (постачальника) виконати договір у повному обсязі.
01
Дата подання: 25 липня 2019 15:06
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:00
В додатку 3 документації вказано «На підтвердження наведених технічних, якісних та інших характеристик Товару надаються» і наведені 4 пункти. Чи їх всі 4 пункти треба заповнювати ? Чи достатньо лише 1 ?
Відповідь: Як вважаєте за потрібне.
02
Дата подання: 25 липня 2019 15:08
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:02
Якщо учасник є виробником, то чи може він надати якісне посвідчення на товар у складі пропозиції, що виготовлене ним самостійно і засвідчене ним ? І чи буде це вважатися відповідністю вимогам документації ?
Відповідь: Що означає "виготовлене ним самостійно"? Це виготовлення належним чином засвідченої копії чи учасник, що є виробником, має повноваження на видачу посвідчення про якість?
03
Дата подання: 26 липня 2019 10:52
Дата відповіді: 26 липня 2019 11:40
Питання : Що означає "виготовлене ним самостійно"? Це виготовлення належним чином засвідченої копії чи учасник, що є виробником, має повноваження на видачу посвідчення про якість?
Відповідь: Це означає, що учасник виготовляє його у довільній формі, самостійно. Немає заборон, хто повинен і як його виготовляти. Тому питання : ким повинне бути видане це якісне посвідчення ? і як оформлене ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: якісне посвідчення має бути видане виробником Товару, його офіційного представника, дистриб’ютора або дилера
ПОВТОРНО
Дата подання: 26 липня 2019 15:11
Дата відповіді: 29 липня 2019 07:59
ПОВТОРНО !!! Незаконна вимога «довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника торгів досвіду з виконання протягом останніх трьох календарних років ( 2016, 2017, 2018 ) аналогічного(их) договору(ів) про постачання Товару, що є Предметом даної закупівлі, у обсягах, що протягом одного із трьох попередніх років або протягом кожного із трьох попередніх років є не меншими, ніж обсяг даної закупівлі ( на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), укладеного(их) протягом останніх трьох років, та письмовий(і) відгук(и) Замовника(ів) про виконання такого(их) договору(ів)).». Практика розгляду скарг в АМКУ свідчить, що це є дискримінаційна вимога і вимагати аби договір був по обсягах , які дорівнюють обсягам у тендерній документації це є порушення. Прошу вилучити цю незаконну вимогу. У випадку ігнорування, будемо змушені подавати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога «довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника торгів досвіду з виконання протягом останніх трьох календарних років ( 2016, 2017, 2018 ) аналогічного(их) договору(ів) про постачання Товару, що є Предметом даної закупівлі, у обсягах, що протягом одного із трьох попередніх років або протягом кожного із трьох попередніх років є не меншими, ніж обсяг даної закупівлі ( на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), укладеного(их) протягом останніх трьох років, та письмовий(і) відгук(и) Замовника(ів) про виконання такого(их) договору(ів)" у Тендерній документації Замовника торгів продиктована необхідністю убезпечення закупівлі від випадків дострокового припинення/розірвання договору постачання товару через неспроможність учасника (постачальника) виконати договір у повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ" |
253 440,00
UAH з ПДВ
|
253 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" |
361 492,80
UAH з ПДВ
|
361 492,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТОВАРНА БАЗА" |
398 932,80
UAH з ПДВ
|
398 932,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ" #3150022851 |
Відхилено |
253 440,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:32
|
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" #42629363 |
Переможець |
361 492,80
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 14:08
|
20-_-2 договір.pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 12:13
|
20-_ договір.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:26
|
додатковий договір на продовження терміну дії Договору.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 10:55
|
договір 115-30.pdf | укладений |
30 серпня 2019 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 115/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | 115/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | 115/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |