Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000925-b ● eda601bbd15e40f88d7d10387484a3a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини" |
Код ЄДРПОУ: | 32828319 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Вікторія Геннадіївна Вертипорох +380443666402,+380445483307 tender_kmlvm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 11:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Електротехнічна, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 11:52 |
Оголошення. Канцтовари..doc |
25 липня 2019 11:52 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:07
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги розглядаємо за умови якщо, якісні, кількісні та технічні характеристики еквівалентних товарів повністю відповідають якісним, кількісним та іншим характеристикам товарів зазначених у Додатку №1 до оголошення ,та обовязкова наявність документів, що засвідчують якість та безпеку продукції.
Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) немає жодних обмежень щодо юридичного статусу Учасників. При розгляді та оцінці пропозицій ми керуємось пунктом 14 частини першої статті 1 Закону.
Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) немає жодних обмежень щодо юридичного статусу Учасників. При розгляді та оцінці пропозицій ми керуємось пунктом 14 частини першої статті 1 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
28 644,00
UAH з ПДВ
|
28 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
31 303,86
UAH з ПДВ
|
31 103,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
32 975,22
UAH з ПДВ
|
31 303,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
34 999,75
UAH з ПДВ
|
32 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
39 162,00
UAH з ПДВ
|
36 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
37 303,50
UAH з ПДВ
|
36 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
28 644,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 12:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
31 103,82
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТОВ Ваш автограф.pdf | укладений |
14 серпня 2019 10:36
|