Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Очікувана вартість
1 748 645,40 UAH
UA-2019-07-25-000767-b ● c02099e1559d47a8833c460a53010e59
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель матеріал з організації тендерних +380444654907 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 748 645,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 486,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52459 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Детальний опис зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Машина шліфувальна пневматична, Пневмогайковерт, Пневмогайковерт, Кутова пневмошліфмашина.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | по кожній партії | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 11:27 |
ПРОТОКОЛ №796 14.08.2019 подовження строку надання ТД.doc | |
01 серпня 2019 08:51 |
6. ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc | |
01 серпня 2019 08:51 |
Тендерна док. гайковерт шліфмашина 31.07.2019 (6).docx |
14 серпня 2019 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 серпня 2019 11:27 |
ПРОТОКОЛ №796 14.08.2019 подовження строку надання ТД.doc
|
|||||||||
01 серпня 2019 08:51 |
6. ПРОТОКОЛ ЗМІН.doc
|
|||||||||
01 серпня 2019 08:51 |
Тендерна док. гайковерт шліфмашина 31.07.2019 (6).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Абрівіатури та розміри
Дата подання: 01 серпня 2019 11:58
Дата відповіді: 05 серпня 2019 11:49
Добрий день, розшифруйте будь ласка абрівіатуру з технічних характеристик GRS.
Також що за відстань CS? Що означає тип двигуна - ваг, уточніть будь-ласка.
Відповідь: Доброго дня! GRS-( grease retaining system)- система зберігання змазки.
CS - відстань від центру до бокової поверхні в мм
тип двигуна - лопастний пневмодвигун.
CS - відстань від центру до бокової поверхні в мм
тип двигуна - лопастний пневмодвигун.
Питома потужність
Дата подання: 01 серпня 2019 12:00
Дата відповіді: 06 серпня 2019 16:53
Доброго дня.
Скажіть будь-ласка на що впливає питома потужність пневмо інструмента, на скільки цей критерій є важливим?
Відповідь: Питома потужність - це відношення потужності інструменту до його маси. Критерій є важливим, оскільки це дозволить використовувати в роботі інструмент більш потужний при меншій вазі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000767-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Агропромкомплект", Код ЄДРПОУ:33339135
Дата подання: 30 липня 2019 16:04
оскарження умов тендерноъ документації
Шановний Замовник!
З огляду на те, що у Додатку 3 тендерної документації вказані конкретні технічні характеристики на конкретну продукцію згідно каталогу виробника Atlas Copco (https://www.atlascopco.com/ru-ua/itba/products/material-removal-tools), що унеможливлює для інших учасників пропонування еквівалентів, та, зважаючи на те, що виробник Atlas Copco має єдиного офіційного представника на території України (https://www.atlascopco.com/ru-ua), вважаємо вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації (Додатку 10) щодо надання учасником "копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару" дискримінаційною, та такою, що обмежує коло можливих учасників цього тендеру.
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що надання документа, що підтверджує статус офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника не відноситься до документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, які необхідно надати Учасникам згідно назви Додатку 10 тендерної документації.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Керуючись ч.1 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а також ст.3 щодо принципу недискримінації учасників, а також ст.5 цього Закону щодо рівності всіх учасників у процедурах закупівель, забезпечення Замовником вільного доступу всіх учасників до інформації про закупівлю та неможливості встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників, з метою недопущення встановлення дискримінаційних вимог Замовником, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити з пункту 2 розділу ІІІ дискримінаційну вимогу про надання замовнику завіреної учасником копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на те, що у Додатку 3 тендерної документації вказані конкретні технічні характеристики на конкретну продукцію згідно каталогу виробника Atlas Copco (https://www.atlascopco.com/ru-ua/itba/products/material-removal-tools), що унеможливлює для інших учасників пропонування еквівалентів, та, зважаючи на те, що виробник Atlas Copco має єдиного офіційного представника на території України (https://www.atlascopco.com/ru-ua), вважаємо вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації (Додатку 10) щодо надання учасником "копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару" дискримінаційною, та такою, що обмежує коло можливих учасників цього тендеру.
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що надання документа, що підтверджує статус офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника не відноситься до документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, які необхідно надати Учасникам згідно назви Додатку 10 тендерної документації.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Керуючись ч.1 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а також ст.3 щодо принципу недискримінації учасників, а також ст.5 цього Закону щодо рівності всіх учасників у процедурах закупівель, забезпечення Замовником вільного доступу всіх учасників до інформації про закупівлю та неможливості встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників, з метою недопущення встановлення дискримінаційних вимог Замовником, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити з пункту 2 розділу ІІІ дискримінаційну вимогу про надання замовнику завіреної учасником копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 08:26
Внесення змін не вбачається за необхідне.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД |
1 739 903,20
UAH
|
1 739 903,20
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР" |
1 748 035,00
UAH
|
1 748 035,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД #39940314 |
Переможець |
1 739 903,20
UAH
|
16 вересня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 15:59
|
Аналіт-Технобуд 000767-b.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 15:59
|