Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С141742 Бачина – Морозовичі Старосамбірського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
57 672 715,00 UAH
UA-2019-07-25-000682-c 31a251ca760f4bd89bf780df77ac4179
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 11:16
Очікувана вартість: 57 672 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288 363,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 288363.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С141742 Бачина – Морозовичі Старосамбірського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:57
Зміни до ТД Бачина Морозовичі.pdf
05 серпня 2019 18:57
Нова редакція ТД Бачина Морозовичі.pdf
05 серпня 2019 18:57
Положення ТД_ до яких вносяться зміни Бачина Морозовичі.pdf
25 липня 2019 18:58
ПД Бачина Морозовичі.pdf
25 липня 2019 18:58
ТД Бачина Морозовичі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аиконання аналогічних договорів
Дата подання: 31 липня 2019 16:58
Дата відповіді: 05 серпня 2019 16:41
Частиною 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до аналогічних договорів: «*Аналогічним договором є договір з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До таблиці включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016-2018 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в таблиці. Наданими (виконаними) вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). **Сума виконання договору, що вказана учасником в таблиці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016-2018 років, а саме:  влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші – не менше 500 м3;  влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – не менше 5000 м2;  влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – не менше 3500 м2 . Обсяг виконаних робіт за договором (по видах), що вказаний учасником в таблиці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).» Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2016-2018 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2016-2018 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2019 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме ВСТАНОВИТИ, ЩО РОБОТИ ЗА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ ВИКОНУВАЛИСЬ ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ ВКЛЮЧНО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога врахована Замовником при внесенні змін до тедерної докуменації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000031 ● b8222ae8d49342c5824ff5673eee0cae
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.08.2019 №133

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2019 № 133
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-25-000682-c 25.07.2019.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги (рішення тендерного комітету від 14.08.2019 протокол №221).

2019-08-14 18:09:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунено шляхом відміни торгів

2020-02-03 17:11:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП НАРА 49 650 090,00
UAH з ПДВ
48 784 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 50 175 262,00
UAH з ПДВ
48 784 987,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 55 197 006,00
UAH з ПДВ
55 197 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 10:58
Відгук САД.pdf
13 серпня 2019 10:58
12663-30 Нара p7s.rar
13 серпня 2019 10:58
Лист-згода ШРБУ 88.pdf
13 серпня 2019 10:57
Статут.pdf
13 серпня 2019 10:57
Свідоцтва ТЗ.pdf
13 серпня 2019 10:57
Накази працівники.pdf
13 серпня 2019 10:57
Наказ директор.pdf
13 серпня 2019 10:56
Лист-згода АвтоДар.pdf
13 серпня 2019 10:56
Аттестат виробництва.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 09:50
Електронний підпис
13 серпня 2019 09:48
17Довідка про досвід.pdf
12 серпня 2019 18:26
Електронний підпис
12 серпня 2019 18:25
документи банка.rar
12 серпня 2019 18:25
Fwd_.zip
12 серпня 2019 18:25
17. Довідка про досвід.pdf
12 серпня 2019 18:25
15. Тех паспорти.pdf
12 серпня 2019 18:25
14. МТБ.pdf
12 серпня 2019 18:25
9. Гарантійни листи.pdf
12 серпня 2019 18:25
8. Додаток 8 .pdf
12 серпня 2019 18:25
6. Проект договору.pdf
12 серпня 2019 18:25
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 09:37
Ліцензія 2017.pdf
13 серпня 2019 09:35
Гарантійні листи.pdf
13 серпня 2019 09:35
Dovirenist Savchenko.zip
13 серпня 2019 09:34
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2019 09:34
Bankivska Licenzia.zip
13 серпня 2019 09:34
Dovidka pro nazvu.zip
13 серпня 2019 09:34
135_18_34_288 363_58.zip
13 серпня 2019 09:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП НАРА

ТОВ Миколаївбудцентр

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП НАРА
#22363217
Очікує рішення 48 784 900,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 серпня 2019 18:31
Коментар щодо відміни: відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону - процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель