Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ПК Artline Business Plus B25 v19 (B25v19), Монітор 24" Dell SE2416H Silver-Black (210-AFZC), МФУ Canon i-SENSYS MF3010 (5252B004) + USB cable)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000664-b c8b95ea004814f6f87591b1a889d6f01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 37
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

25 липня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 11:04
Вимоги до товару3.docx
25 липня 2019 11:04
Договір3.docx
25 липня 2019 11:04
Документація.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ПК Artline Business Plus B25 v19 (B25v19))
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 11:28
Закінчення: 05 серпня 2019 11:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
ПК Artline Business Plus B25 v19 (B25v19)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дмитра Яворницького, 37
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 11:04
Договір1.docx
25 липня 2019 11:04
Вимоги до товару1 .docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:12
Дата відповіді: 29 липня 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати виключно технічному завданню. 2) Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону, не залежно від того чи є учасник платником ПДВ. 3) Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог документації закупівлі, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 19 800,00
UAH з ПДВ
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 25 140,00
UAH з ПДВ
25 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 17:23
проект договору пк.pdf
30 липня 2019 17:23
проект договору мфу.pdf
30 липня 2019 17:23
z Статут ВФ Сервіс.pdf
30 липня 2019 17:23
z реєстр, ПДВ.pdf
30 липня 2019 17:23
z додатково окпо.pdf
30 липня 2019 17:23
технічні хар таб1.pdf
30 липня 2019 17:23
проект Договору.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 01:57
Паспорт ипн.pdf
01 серпня 2019 01:57
Витяг з ЭДР.pdf
01 серпня 2019 01:57
Пропозиція_pk.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 19 800,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 10:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

06 серпня 2019 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
19 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 14:51
Договір 19 176-т.pdf укладений
14 серпня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 300,00 UAH)