Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000474-b aa9c6068257948868a57c26c8e30b2c7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 13:31
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ціна (з урахуванням необхідних податків для учасника) за стілець не повинна перевищувати суму 1500,00грн (одна тисяча п´ятсот гривень 00 коп.) Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики :
Стілець
Колір – Горіх екко;
Корпус – бук;
Оббивка – міцна тканина, стійка до витирання та вицвітання. Піддається вологому чищенню, колір – сірий;
Ширина стільця – 435мм;
Глибина стільця – 455мм;
Висота стільця – 1015мм;


Обов’язково включити до пропозиції доставку та збирання меблів!

Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул.Маричанська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  27 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 10:30
ЗРАЗОК договір.doc
25 липня 2019 10:29
мал. СТІЛЕЦЬ.pdf
25 липня 2019 10:29
ДКТ.doc
25 липня 2019 10:29
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:16
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Товар має відповідати технічним характеристикам, які вказані в Документації про проведення закупівлі та з огляду на це буде оцінена відповідність пропозиції товару, який замовляється. ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ. У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-000474-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2599520305
Дата подання: 02 серпня 2019 13:46
дискваліфікація???
Доброго дня Замовник!
Всі документи, які вимагались Вами до тендерної процедури, організація подала. Стосовно сертифікату якості товару було прикріплено письмо, що разом з доставкою товару надамо необхідні документи (Довідка сертифікат). Ви просили надіслати сертифікати якості, на що Вам було надіслано письмо з роз'ясненням, що СВМ ВИРОБНИК не сертифікує товар (стільці), так як є перелік обов'язкових товарів для сертифікації, а даний товар не входить до цього переліку (посилаючись на законодавчі акти, статті законодавства України). Натомість, нададуть інші документи, що підтверджують якість та безпеку запропонованого нами Товару та його відповідність нормам чинного законодавства України.
Стільці в наявності, ті які були виставлені на тендер по Вашому технічному опису и картинці яку Всі запропонували. На них немає сертифікату якості у виробника!!! ФОП Богдан Т. О. стільці не виробляє. Тоді скажіть, як його вимагати, якщо він не існує??? Ціна була нижча від конкурентів, документи ВСІ В НАЯВНОСТІ, тендер про плачений, на торги вийшло більш одного претендента, регламент не порушувався, все було чесно і прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:51
Шановний учасник, Замовником в документації було вказано, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, Учасник повинен надати наступні документи (п.5.):
5. Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Оскільки Вами не було надано жодного з документів, який би підтверджував якість та безпеку товару, що буде використовуватись в нашому навчальному закладі, Замовником було прийнято рішення відхилити Вашу пропозицію.
Особливо зверніть увагу, що ціна пропозиції за результатами аукціону, становить не 26499,00 грн, а 28500,00 грн. (ціна за од. 1425,00 грн.). (Цінова пропозиція завантажена в Систему 01.08.2019р., о 10:17:21).
Пропозицію наступного учасника ФОП Залозний Дмитро Григорович також відхилено, оскільки вона не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Шановний учасник, Замовником в документації було вказано, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, Учасник повинен надати наступні документи (п.5.):
5. Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Оскільки Вами не було надано жодного з документів, який би підтверджував якість та безпеку товару, що буде використовуватись в нашому навчальному закладі, Замовником було прийнято рішення відхилити Вашу пропозицію.
Особливо зверніть увагу, що ціна пропозиції за результатами аукціону, становить не 26499,00 грн, а 28500,00 грн. (ціна за од. 1425,00 грн.). (Цінова пропозиція завантажена в Систему 01.08.2019р., о 10:17:21).
Пропозицію наступного учасника ФОП Залозний Дмитро Григорович також відхилено, оскільки вона не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 28 500,00
UAH з ПДВ
26 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович 28 500,00
UAH з ПДВ
26 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 08:14
ЗРАЗОК договір.doc
01 серпня 2019 10:17
ДКТ (1) (1).doc
01 серпня 2019 08:57
счет_стілець.xls
30 липня 2019 17:54
ЗРАЗОК договір.doc
30 липня 2019 17:54
ДКТ (1).doc
30 липня 2019 17:54
счет_стілець.xls
29 липня 2019 18:24
ДКТ.doc
29 липня 2019 18:24
счет_стілець.xls
29 липня 2019 18:24
ФОП Богдан Т.doc
29 липня 2019 18:24
СВІДОЦТВО_1.jpg
29 липня 2019 18:24
СВІДОЦТВО.jpg
29 липня 2019 18:24
лист-згода.doc
29 липня 2019 18:24
ИНДИФИКАЦ..jpg
29 липня 2019 18:24
Довідка_сертифікат.doc
29 липня 2019 18:24
Довідка.doc
29 липня 2019 18:24
Довідка повноваж..doc
29 липня 2019 18:24
довідка мат. бази.doc
29 липня 2019 18:24
ВИТЯГ_1.jpg
29 липня 2019 18:24
ВИТЯГ.jpg
29 липня 2019 18:24
20170419_210538_HDR.jpg
29 липня 2019 18:24
20170503_145017_HDR[5].jpg
29 липня 2019 18:24
2.jpg

Публічні документи

30 липня 2019 16:40
шшш.pdf
30 липня 2019 16:40
конкуренція.pdf
30 липня 2019 16:40
не злочин.pdf
30 липня 2019 16:40
єдиний реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2599520305
Відхилено 26 499,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 09:56
Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович
#3002119070
Відхилено 26 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:00

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій