Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Арбузинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376653 |
Місцезнаходження: | 55300, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, провулок Каштановий будинок 18 |
Контактна особа: |
Лутчина Ірина Сергіївна +380513231382 selsovetarb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
25 липня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000059 ● 5e491df04cbc4d959ff11299fdc6d7df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2019 № 131
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-25-000443-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-02 14:41:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «ДК 021:2015: 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Геодезичні вишукування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до договору від 24.07.2019 № 103 предметом договору є геодезічні вишукування ділянок під невитрибуваними (нерозподіленими) паями, геодезічні вишукування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під польовими дорогами та геодезічні вишукування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, які обмежують масив та земельні ділянки, розташовані уздовж масиву.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, з яких підстав Арбузинською селищною радою заплановано проведення закупівлі та укладено договір від 24.07.2019 № 103 (звіт про укладений договір UA-2019-07-25-000443-c) без застосування однієї з процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-05 09:53:30
Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівель
Відповідно по підпункту 22 пункту 1 статті 1 Закону роботи –це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом договору №102 від 24.07.2019 р є розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель на території Арбузинської селищної ради (в тому числі комунальної власності) сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, тобто результатом виконання договору буде розроблений проект землеустрою (роботи із проектування).
Предметом договору №103 від 24.07.2019 р є геодезичні вишукування земельних ділянок (геодезичні роботи).
Отже, керуючись підпунктом 22 пункту 1 статті 1 та пунктом 1 статті 2 Закону, дані закупівлі були віднесені до закупівлі робіт та рішенням тендерного комітету №100 від 24.07.2019 року укладено прямі договори на закупівлю зазначених робіт.
Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону звіти про укладені договори були розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано
2019-08-14 17:11:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
-
2019-08-16 08:58:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мотявін В.В. #3329712071 |
Переможець |
715 118,70
UAH
|
25 липня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 17:23
|
додаткова угода 1 | укладений |
14 серпня 2019 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 15:26
|
Договір | укладений |
25 липня 2019 15:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Геодезичні вишукування | 1 | роб |
715 118,70
UAH
|