Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери для роботи медичного персоналу в медичній інформаційній системі (МІС))
Очікувана вартість
685 000,00 UAH
UA-2019-07-25-000139-b 394ef938de9b4140bb866da6f7c66e95
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Якушик

+380332773105 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Надія Іванівна Якушик
+380332773105
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2019 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 11:23
Очікувана вартість: 685 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штука
Персональні комп'ютери для роботи медичного персоналу в медичній інформаційній системі (МІС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів після поставки товару Замовнику та надання відповідних рахунків та накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 17:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 17:56
Перелік змін.doc
06 серпня 2019 17:56
тендерна документація зі змінами.docx
25 липня 2019 09:20
проект договору.doc
06 серпня 2019 17:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 09:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 17:56
Перелік змін.doc
06 серпня 2019 17:56
тендерна документація зі змінами.docx
25 липня 2019 09:20
тендерна документація.docx
25 липня 2019 09:20
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 липня 2019 10:33
Дата відповіді: 06 серпня 2019 18:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі", учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент, або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст.1 зазначеного Закону). Таким чином участь в торгах може прийняти учасник , який подав тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації.
Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції зазначені в розділі V тендерної документації. Згідно ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до тендерної документації учаснику надає копію декларації про відповідність запропонованих персональних комп’ютерів вимогам відповідних технічних регламентів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-25-000139-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 25 липня 2019 14:50
Технічні вимоги Замовника
Шановний Замовник. В технічних вимогах до системного блоку, ви вимогаете надання обов'язково сертифікатів ISO 9001, та 14001 та також обов'язковрозташування сервісного центру виробника в м. Луцьк. По перше, на все імпортоване обладання, використовується постанова Кабінету Міністрів від 5 жовтня 2011 р. № 1031(http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1031-2011-%D0%BF/page). У Додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. № 1031 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 р. № 452) наведено Перелік товарів, що підлягають державному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю), у разі переміщення їх через митний кордон України. Звертаємо увагу, що в даному Переліку відсутній товар, який є предметом закупівлі, отже даний товар не підлягає обов’язкової сертифікація. Сертифікація вУкраїні відповідно ISO 9001 та 14001 не э обов'язковою. Це добровільна сертифікація. Тому Вимогання надання сертифікатів ISO 9001, та 1400 це є вимога, яка штучно обмежує кількість Учасників та создає неконуренті, та дискримінаційні умови. По друге. Вимогання сервісного центру в м. Луцьк. Всі Учасники, якs пропонують обладнання для закупівлі, надають гарантійні зобов'язання та підтверджують що в разі виходу з ладу обладнання доставка вс ервісний центр та з нього буде виконуватися транспортом Постачальника, або за кошти Постачальника. Та Замовнику, все однаково ду буде виконуватися ремонт в м. Луцьк, або в м. Полтва або в м. Київ. Але вимога мати вироьнику власний сервісний центр в м. Луцьк, це теж штучне обмеження , тому що не всі виробникі системних блоків в Україниі мають сервісній центр або свою філію в м. Луцьк. Тому вимагаємо, скусувати Вашу вимогу надання довідки, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність сервісного центру в м. Луцьку із зазначенням його адреси, номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи, тому що це є вимога, яка штучно обмежує кількість Учасників та создає неконуренті, та дискримінаційні умови
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 17:58
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000139-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 19 серпня 2019 07:17
Вимога дискваліфікації ТОВ "АЙСІТІ ГРУП"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "АЙСІТІ ГРУП" в тендерній закупівлі UA-2019-07-25-000139-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера монітор з інтерфейсом підключення: HDMI з підтримкою (MHL), тоді як ТОВ "АЙСІТІ ГРУП" запропонувало монітор SAMSUNG S22F350F, який не має підтримки (MHL) (посилання на офіційний сайт виробника https://www.samsung.com/kz_ru/monitors/led-sf350f/LS22F350FHIXCI/), що є значно гіршим та не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» п.п. 3.5.2. «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно-технічної частини наступні документи: «Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічних товарів, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені разом із копіями аналогічних договорів» - ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не надало довідки із зазначенням Замовників, сум договорів, а отже, це грубе порушення вимог замовника;
- Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалося: « Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи із захисту довкілля, що визначені діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності» - ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не надало довідки або пояснення, що вони застосовують заходи із захисту довкілля, а, отже, це не дотримання вимог Замовника;
- Замовником у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2. «Інша інформація» п.п. 5.2.5 «Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, не пов’язаних із санкціями…» – ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не надало у складі тендерної пропозиції ні гарантійного листа, ні довідки щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а , отже, це не дотримання вимог Замовника;
- Замовником у розділі VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 4 «Істотні умови, що обов’язкво включаються до договору про закупівлю» п.п. 6.4.5 «У разі незгоди учасника з істотними умовами договвору, або відсутності ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації» – ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не надало гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору, а отже, його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000139-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 20 серпня 2019 15:25
Невідповідність вимогам Замовника
Шановний Замовник. Учасник "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІТРЕЙД"", надало обладанання , яке не відповідає вимогам Закупівлі. В вимогах до монітору було настпне: Діагональ:Не менше 21,5" Роздільна здатність:1920*1080 Інтерфейси підключення: HDMI з підтримкою (MHL), VGA Висота із підставкою не більше 397м Колір: чорний або темносірий Гарантія від виробника не менше 36 міс Учасник запропонував обладнання MoHiTop Philips 237E7QDSB/O1, де чітко вказав, що висота iз пiдставкою 4l4 мм та вказав що даний параметр відповідає Вашим технічним іимогам. Нажаль він вказав не достовірну інформацію, тому що висота 414 ніяким образом не відповідає вимогі Висота із підставкою не більше 397м. ТОму Запропонована модель Учасником не відповідає Вашим Вимогам до Закупівлі
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-25-000139-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АЙСІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37610984
Дата подання: 20 серпня 2019 17:49
Вимога дискваліфікації ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
ановний замовнику, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД" в тендерній закупівлі UA-2019-07-25-000139-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає технічним вимогам закупівлі, а саме:
Учасник подав в пропозиції монтор Philips 237E7QDSB/O1 де не відповідність вимогам:
1) Висота із підставкою не більше 397м - висота даної моделі із підставкою 414мм
2) Гарантія від виробника не менше 36 міс - гарантія на дану модель відвиробника 24 міс

Учасник подав в пропозиції Материнська плата ASRock H310CM-HDV
3) Гарантія не менше 36 місяців - гарантія на всі материнські плати від виробника ASRock - 24 місяці.
До того ж, в порівняльній таблиці учасник зазначив, що параметри їхньої пропозиції цілком відповідають параметрам замовника, що не є правдивим.
Ці параметри є значно гіршими та не відповідають вимогам замовника. Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 17:49
iCity_0002.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙСІТІ ГРУП" 654 502,20
UAH з ПДВ
644 214,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 657 703,20
UAH з ПДВ
647 428,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 675 876,85
UAH з ПДВ
675 876,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 684 000,00
UAH з ПДВ
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:23
2 Кваліфікація.PDF
14 серпня 2019 16:23
4 Проект договору.PDF

Публічні документи

29 серпня 2019 18:19
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:14
Документи переможця.pdf
14 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:58
Оригінал Витягу з ЄДР.pdf
14 серпня 2019 14:58
Копія статуту (1).pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 17:43
свiдоцтво ПДВ.pdf
13 серпня 2019 17:43
Довiдка ЄДРПОУ.PDF
13 серпня 2019 17:43
Витяг с ЕДРО 15.11.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙСІТІ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙСІТІ ГРУП"
#37610984
Відхилено 644 214,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 14:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 647 428,18
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:15
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 675 876,85
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
675 876,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:03
дод. угода.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:26
договір 269.pdf укладений
13 вересня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 675 876,85
UAH (в тому числі ПДВ 112 646,14 UAH)