Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Очікувана вартість
255 614,00 UAH
UA-2019-07-24-002033-b c07b794202a7465eae9e310e6109145d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Юрій Михайлович

380673923953
02144536@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жидачівської районної державної адмінстрації
Код ЄДРПОУ: 02144536
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., Жидачів, Івана Франка, 19
Контактна особа: Гурський Юрій Михайлович
380673923953,
02144536@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому (Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області)» тендерним комітетом як замовником торгів, було двічі оголошено відкриті торги. Обидві процедури закупівлі відмінено на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі - Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій». Це підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та наявними Звітами про результати процедур закупівель. (ідентифікатори закупівель: UA-2019-06-07-000995-c та UA-2019-06-26-000065-c). Враховуючи те, що тендерний комітет двічі відмінив відкриті торги через те, що не було достатньої кількості учасників, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 23:49
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти районного бюджету, спонсорські кошти та фінансовий внесок громади. Закупівля здійснюється в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти районного бюджету, спонсорські кошти та фінансовий внесок громади. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на товар. Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на поставлений у власність Товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

24 липня 2019 23:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
Переможець 255 614,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 23:49

Документи

24 липня 2019 23:49
Електронний підпис
24 липня 2019 23:48
Scan20002.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan20001.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan2.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan20003.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 23:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
255 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 23:49
Електронний підпис
24 липня 2019 23:48
Scan20002.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan20001.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan2.PDF
24 липня 2019 23:48
Scan20003.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 23:28
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 23:11
Договір кухня Журавно.pdf укладений
14 серпня 2019 23:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 255 614,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 602,33 UAH)