Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Очікувана вартість
255 614,00 UAH
UA-2019-07-24-002033-b ● c07b794202a7465eae9e310e6109145d
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Жидачівської районної державної адмінстрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144536 |
Місцезнаходження: | 81700, Україна , Львівська обл., Жидачів, Івана Франка, 19 |
Контактна особа: |
Гурський Юрій Михайлович 380673923953, 02144536@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому (Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області)» тендерним комітетом як замовником торгів, було двічі оголошено відкриті торги. Обидві процедури закупівлі відмінено на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі - Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій». Це підтверджується інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та наявними Звітами про результати процедур закупівель. (ідентифікатори закупівель: UA-2019-06-07-000995-c та UA-2019-06-26-000065-c). Враховуючи те, що тендерний комітет двічі відмінив відкриті торги через те, що не було достатньої кількості учасників, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 23:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти районного бюджету, спонсорські кошти та фінансовий внесок громади. Закупівля здійснюється в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Кухонне приладдя та меблі для шкільної їдальні, в рамках реалізації мікропроектів місцевого розвитку «Придбання сучасного обладнання для харчоблоку їдальні опорного закладу «Журавнівський НВК СЗШ-ліцей» Жидачівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти районного бюджету, спонсорські кошти та фінансовий внесок громади. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на товар. Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на поставлений у власність Товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 липня 2019 23:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" #41234621 |
Переможець |
255 614,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 23:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 23:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 23:11
|
Договір кухня Журавно.pdf | укладений |
14 серпня 2019 23:09
|