Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кава, чай та супутня продукція;
Очікувана вартість
6 250,00 UAH
UA-2019-07-24-001664-b f9c51976231f45b28bac7980083cc750
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Піонткевич Ірина Володимирівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Піонткевич Ірина Володимирівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 16:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 6 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кг
Кавовий напій розчинний (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провлок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 16:21
Оголошення чай.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 липня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1.Предмет закупівлі має відповідати технічним вимогам згідно оголошення. 2.ФОП не платників податків допускаємо до участі в закупівлі. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше, як зазначено в оголошенні. 3. Торгова марка, модель, модифікація, артикул і т.п. мають відповідати технічним вимогам згідно оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА" 4 750,00
UAH з ПДВ
4 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 14:12
Електронний підпис
28 липня 2019 14:11
довідка ДФС.jpg
28 липня 2019 14:11
довідка МВC.jpg
28 липня 2019 14:11
лист відгук.pdf
28 липня 2019 14:11
download.jpg
28 липня 2019 14:11
сертификат ПАРАНА.pdf
28 липня 2019 14:11
лист згода.pdf
28 липня 2019 14:11
витяг з ЄДР.rtf
28 липня 2019 14:11
4ОПП Лужанская.pdf
28 липня 2019 14:11
виписка Лужанська АЮ.pdf
28 липня 2019 14:11
Договір погоджений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА"
#2984107526
Переможець 4 750,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:11

Документи

30 липня 2019 16:11
Рішення №155.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА"
#2984107526
4 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 16:11
Рішення №155.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №282.pdf укладений
09 серпня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 750,00
UAH