Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
58 579,93 UAH
UA-2019-07-24-001644-b ● 6468da511b834d21b18389368694b998
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 20076991 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 28-В |
Контактна особа: |
Фещенко Юлія Геннадіївна 380445151676 kyivcspr1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 58 579,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 293,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Найменування предмета закупівлі: мітл, совків, тазів пластикових, віників, швабр, (за ДК 021-2015 к. 39220000-0 ) Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1018 штуки
Найменування предмета закупівлі: мітл, совків, тазів пластикових, віників, швабр, (за ДК 021-2015 к. 39220000-0 ) Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Маяковського 28-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 16:16 |
документація для проведення закупівлі мітл, совків, тазів пластикових.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 липня 2019 14:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня
1. Бажано саме такі марки і моделі, але по деяким позиціям готові розглянути аналоги;
2. ФОП допускаємо, ціну розглядаємо остаточну. Ціна порівнюється остаточна;
3. Учасники в любому випадку пропонують товар з указанням марки і моделі
1. Бажано саме такі марки і моделі, але по деяким позиціям готові розглянути аналоги;
2. ФОП допускаємо, ціну розглядаємо остаточну. Ціна порівнюється остаточна;
3. Учасники в любому випадку пропонують товар з указанням марки і моделі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» #42477591 |
Переможець |
52 571,46
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 87.pdf | укладений |
27 серпня 2019 14:13
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | Необхідно скасувати закупівлю UA-2019-08-09-000393-b Кафедра з формулярною тумбою для бібліотеки, диван (за ДК 021-2015 к. 39150000-8 Меблі та приспособи різні), на порталі ProZorro, у зв’язку з тим, що невірно вказано класифікатор для проведення даної закупівлі |
Документи:
20 серпня 2019 14:39
|
протокол про скасування закупівлі.pdf |