Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001291-a 5ab8326ea266484ab30ea3ae8d92e072
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380969263856
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 15:03
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
815 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 18:10
ДОДАТОК 3.docx
24 липня 2019 18:10
Додаток 1.тех вимоги канцелярія.docx
24 липня 2019 18:10
ДОДАТОК 2.docx
24 липня 2019 18:10
Вимоги для проведення закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:36
Дата відповіді: 25 липня 2019 14:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В додатку 1 «технічні вимоги» Замовником вказано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та встановлено можливість надання еквіваленту. Тобто допускається подача цінової пропозиції, в якій торгова марка або модель предмету закурівлі відрізняється від торгової марки або моделі, заявленої в додатку, але відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим до предмета закупівлі.
2) До участі допускаються всі без винятку учасники, оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме відц ієївартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в подальшому буде враховано надану інформацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 12 849,60
UAH з ПДВ
12 849,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 16 909,74
UAH з ПДВ
16 909,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 18:08
Копія паспорта.pdf
31 липня 2019 18:08
Копія коду.pdf
31 липня 2019 18:08
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2019 18:08
Статут 2017.pdf
31 липня 2019 18:08
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ КОРВЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 12 849,60
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:58
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Переможець 16 909,74
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:59

Документи

07 серпня 2019 16:58
Протокол 229.pdf

Документи

07 серпня 2019 16:59
Протокол 229.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
16 909,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 16:59
Протокол 229.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
465-19.pdf укладений
14 серпня 2019 22:37