Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001291-a ● 5ab8326ea266484ab30ea3ae8d92e072
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Карський Леонід Іванович +380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
815 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 18:10 |
ДОДАТОК 3.docx | |
24 липня 2019 18:10 |
Додаток 1.тех вимоги канцелярія.docx | |
24 липня 2019 18:10 |
ДОДАТОК 2.docx | |
24 липня 2019 18:10 |
Вимоги для проведення закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 09:36
Дата відповіді: 25 липня 2019 14:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В додатку 1 «технічні вимоги» Замовником вказано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та встановлено можливість надання еквіваленту. Тобто допускається подача цінової пропозиції, в якій торгова марка або модель предмету закурівлі відрізняється від торгової марки або моделі, заявленої в додатку, але відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим до предмета закупівлі.
2) До участі допускаються всі без винятку учасники, оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме відц ієївартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в подальшому буде враховано надану інформацію
2) До участі допускаються всі без винятку учасники, оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме відц ієївартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів принципу «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», закріпленому статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в подальшому буде враховано надану інформацію
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
12 849,60
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 16:58
|
ТОВ КОРВЕТ #21337459 |
Переможець |
16 909,74
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
465-19.pdf | укладений |
14 серпня 2019 22:37
|