Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
225 005,00 UAH
UA-2019-07-24-001227-b a26ac896881e4b64beb1e78ceb0398b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Віта Ігорівна

0384263888 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Головатюк Віта Ігорівна
0384263888
GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:50
Очікувана вартість: 225 005,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Мережеве обладнання (Детально у Додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Мережеве обладнання (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:13
Дата відповіді: 30 липня 2019 08:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Повідомляю, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальну продукцію Cisco або еквівалент за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний і відповідатиме технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами п.3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до частини 5 Розділу I тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ) та відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
3) Щодо прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і тощо, то вимога не має підстав, так як у тендерній документації такі вимоги вже присутні у пункті 4 розділу III та Додатку № 4.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 177 335,00
UAH
143 007,95
UAH
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 196 806,00
UAH
143 008,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 17:20
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:19
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2019 17:19
Довідка ДПІ.pdf
12 серпня 2019 16:28
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:27
ЦП аукціон.pdf
09 серпня 2019 15:44
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:44
8. ТХ (3).pdf
09 серпня 2019 15:44
7. Санкції (2).pdf
09 серпня 2019 15:44
6. Про аналогічні (2).pdf
09 серпня 2019 15:44
5. Захист довкілля.pdf
09 серпня 2019 15:44
3. Довідка 17 ст.pdf
09 серпня 2019 15:44
2. ГЛ по ТХ.pdf
09 серпня 2019 15:44
1. Відомості (3).pdf
09 серпня 2019 15:44
1. Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 143 007,95
UAH
16 серпня 2019 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
143 007,95
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:16
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 11:02
Дог №53-124-01-19-10904 від 05.09.19.pdf укладений
05 вересня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 171 609,54
UAH (в тому числі ПДВ 28 601,59 UAH)