Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000970-b 34e178eac7c145e3af46b40095482a44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 12:26
Очікувана вартість: 234 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4680 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:07
ТД_472-19_нова редакція.doc
13 серпня 2019 17:07
Перелік змін.docx
13 серпня 2019 17:07
ТД_472-19_з закрес.даними.doc
24 липня 2019 12:13
Проект договора АВК-30 308.docx
24 липня 2019 12:13
Оголошення_.doc
13 серпня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:07
ТД_472-19_нова редакція.doc
13 серпня 2019 17:07
Перелік змін.docx
13 серпня 2019 17:07
ТД_472-19_з закрес.даними.doc
24 липня 2019 12:13
ТД_472-19_Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів ПК.doc
24 липня 2019 12:13
Проект договора АВК-30 308.docx
24 липня 2019 12:13
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000970-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 29 липня 2019 15:28
Звернення до Замовника про внесення змін до тендерної документації, для досягнення згоди з усіх істотних умов договору.
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі ДК 021:2015 : 50730000-1 «Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів»
UA-2019-07-24-000970-b, ознайомившись з тендерною документацією звертається до Тендерного комітету Замовника з пропозицією про внесення змін у документацію.
Пропонуємо нести відповідні зміни до проекту договора (основні умови договору) та викласти перелічені нижче пункти у поновленій редакції, а саме :
- п.1.2 Фактичний обсяг надання послуг з ремонту на кожну одиницю обладнання визначається згідно з актом передачі обладнання в ремонт (Додаток № 4 (Дефектний акт) до цього Договору) з детальним переліком та описом несправностей, підписаним уповноваженими представниками обох Сторін.
- п.2.5 Виконавець протягом 3-х - 5-ти (трьох - п’яти) робочих днів з моменту отримання повідомлення від Кінцевого одержувача послуг з ремонту, направляє свого уповноваженого представника для складання уповноваженими представниками Сторін акту про порядок, способи та строки усунення недоліків (дефектів).
- п.2.6 Термін усунення недоліків в межах гарантійного терміну – не більше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Виконавцем повідомлення про виявлені недоліки (дефекти).
- п.5.4 Послуги з ремонту обладнання виконуються Виконавцем партіями, на підставі заявки Кінцевого одержувача послуг з ремонту, згідно п. 5.3. цього Договору, та здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів, з моменту підписання акту передачі обладнання в ремонт Виконавцю.
-
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 17:08
Внесення змін до тендерної документації вважаємо не доцільним

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 230 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІНЕРО ТРЕЙД" 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:53
Документи від переможця
21 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:29
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:18
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІНЕРО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Переможець 230 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 07:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 07:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:53
звіт про виконання договору завод Екватор.doc укладений
26 грудня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 08:34
УЗ-ЦЛ-19678-Ю від 17.09.19 (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2019 08:34
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 17:45
УЗ-ЦЛ-19678-Ю від 17.09.19.pdf укладений
17 вересня 2019 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження повної сканованої копії договору з метою усунення технічних недоліків
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19678/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19678//ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 230 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 333,33 UAH)