Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі (джерело фінансування - державний бюджет)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000729-c de6d77dd0ff0470baf793e089193f510
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Гончарук

+380462641101 astra@rezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Комбінат "Айстра" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373259
Місцезнаходження: 14001, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Чудінова
Контактна особа: Роман Гончарук
+380462641101
astra@rezerv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:10
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лабораторні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вулиця Чудінова б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:18
prot 1- lm-4.pdf
22 серпня 2019 15:18
тендерна документація 22082019 меблі.docx
09 серпня 2019 13:24
протокол 1-ЛМ-3.pdf
22 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:18
prot 1- lm-4.pdf
22 серпня 2019 15:18
тендерна документація 22082019 меблі.docx
09 серпня 2019 13:28
тендерна документація 09082019 меблі.docx
24 липня 2019 15:56
тендерна документація 24072019 меблі.docx
09 серпня 2019 13:24
протокол 1-ЛМ-3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни виконання замовлення
Дата подання: 25 липня 2019 14:39
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:23
Шановний Замовник! Вивчивши вимоги тендерної документації стосовно терміну постачання товару, а саме до 30 вересня 2019 р. просимо звернути увагу, що меблі будуть виготовлюватися за спец.замовленням за розмірами та з матеріалів, вказаних у технічному завданні. Зважаючи на це, термін виготовлення буде складати 45 рабочих днів з моменту підписання договору. Просимо в приведеному шаблоні договору виправити пункт 5.1 та викласти його у наступній редакції: "5.1. Поставка товару здійснюється, силами і за рахунок Постачальника. Вартість транспортних послуг входить до вартості товару. Строк поставки товарів – 45 робочих днів з моменту підписання Договору".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Задовільнити ваше прохання щодо викладення пункту 5.1 Договору про закупівлю, проект якого є частиною тендерної документації, в запропонованій редакції неможливо. По процедурі оголошення відкритих торгів відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк поставки товару визначається не протягом певного періоду часу з моменту підписання договору, а із зазначенням до якого часу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-05-000007 ● dc454d33fb504356a9518ca7ab481124
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2019 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.09.2019 № 54
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.09.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-07-24-000729-с 24.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено відповідно до ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" в зв'язку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-09-12 14:48:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-09-12 15:18:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 485 448,00
UAH з ПДВ
485 448,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лопотько Дмитро Сергійович 499 308,00
UAH з ПДВ
499 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 09:02
Електронний підпис
03 вересня 2019 09:00
Документи переможця.pdf
30 серпня 2019 13:53
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 09:57
Сертифікат пожежний.PDF
08 серпня 2019 09:57
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 09:57
Лист-відгук.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія Статуту.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія сертифікату ISO.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія протоколу № 50.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія опису на статут.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія висновку СЕС.pdf
08 серпня 2019 09:57
Копія видаткової.pdf
08 серпня 2019 09:57
ДСП займистість.pdf
08 серпня 2019 09:57
ДСП горючість.pdf
08 серпня 2019 09:57
ДСП димоутворення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ФОП Лопотько Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 485 448,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
485 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 вересня 2019 13:36
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
12 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
12 вересня 2019 13:35
prot 3- lm-4.pdf