Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеві комутатори
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-07-24-000727-a 9b0c71bcbd1041b88b48201ea82a2e10
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Денисенко Олександр Борисович

+380444973068 progresstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373207
Вебсайт: http://progres24.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Контактна особа: Денисенко Олександр Борисович
+380444973068
progresstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 14:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 14:19
Початок аукціону: 30 липня 2019 12:52
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Мережеві комутатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, Київ, бул. В.Гавела, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:12
Дата відповіді: 25 липня 2019 12:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня. У доданому файлі з переліком товару, що становить предмет закупівлі, вказано виробників товару.
Якщо цього не вказано, то приймаються аналоги або еквіваленти, що відповідають технічним вимогам закупівлі.

2) Визначальним критерієм оцінки цінових пропозицій є сума з ПДВ згідно очікуваної вартості закупівлі.
Якщо участь у торгах беруть як платники, так і не платники ПДВ, в порівняння іде сума цінової пропозиції без ПДВ інших учасників.
Переможцем визнається учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна та повністю відповідає всім кваліфікаційним і технічним вимогам замовника.
3) Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 3 732,00
UAH з ПДВ
3 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 300,00
UAH з ПДВ
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 11:11
МП Лист 4288104.pdf
29 липня 2019 13:39
Certificate_TP-Link_hyg.pdf
29 липня 2019 13:39
МП Договори 2018.pdf
29 липня 2019 13:39
МП_Протокол_1.pdf
29 липня 2019 13:39
МП_Наказ_1.pdf
29 липня 2019 13:39
МП Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2019 13:39
МП Виписка 2018.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:19
Витяг з реэстру.jpg
26 липня 2019 12:19
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 3 732,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:46

Документи

01 серпня 2019 15:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
3 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 15:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
15 серпня 2019 14:58