Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Агрохімічна продукція для потреб філії Українського інституту експертизи сортів рослин Волинський обласний державний центр експертизи сортів рослин: Гербіцид «Гліфовіт» або еквівалент).
Очікувана вартість
100 440,00 UAH
UA-2019-07-24-000564-a 89aede66b80f42549b65bdd656e1f0d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Одішарія

+380505567515 volinska.dc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український інститут експертизи сортів рослин
Код ЄДРПОУ: 00488332
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., м. Київ, Вул. Генерала Родімцева, 15
Контактна особа: Лілія Одішарія
+380505567515
volinska.dc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:49
Очікувана вартість: 100 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 літр
ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Агрохімічна продукція для потреб філії Українського інституту експертизи сортів рослин Волинський обласний державний центр експертизи сортів рослин: Гербіцид «Гліфовіт» або еквівалент).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45725, Україна, Волинська область, село Звиняче, провулок Науковий 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 13:29
1.ТД Агрохімічна продукція 24.07.2019 Волинь.docx
24 липня 2019 13:29
протокол №11.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000564-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОЛЕНД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40855699
Дата подання: 29 липня 2019 13:44
Вимога
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, а саме прибрати слова "Документи, що підтверджують відповідність транспортних засобів, які є у наявності (користуванні), державним санітарним правилам 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», чинні на дату оприлюднення даної тендерної документації (сканкопія оригіналів санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль)" оскільки відповідно до рішення АМКУ по справі UA-2019-04-11-000747-a винесено рішення що дана вимога є дискрімінаційною оскільки на даний час отримати даний документ неможливо. в разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на оскарження в АМКУ даної вимоги тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2019 17:40
Відповідно до статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді речовини; клас 4.2 - речовини, схильні до самозаймання; клас 4.3 - речовини, що виділяють легкозаймисті гази при стиканні з водою; клас 5.1 - речовини, що окислюють; клас 5.2 - органічні пероксиди; клас 6.1 - токсичні речовини; клас 6.2 - інфекційні речовини; клас 7 - радіоактивні матеріали; клас 8 - корозійні речовини; клас 9 - інші небезпечні речовини та вироби.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про пестициди та агрохімікати» пестициди - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного чи біологічного походження, призначені для знищення, регуляції та припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкоди матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної, чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб.
Статтею 11 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» передбачені загальні вимоги до транспортування, зберігання, застосування, утилізації, знищення та знешкодження пестицидів, агрохімікатів та торгівлі ними, а саме: «Транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.»
Основним документом для забезпечення норм законодавства є «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві. Державні санітарні правила ДСП 8.8.1.2.001-98», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров'я України 03.08.1998 N 1 (далі – санітарні правила).
Відповідно до п. 1.16. В етикетках на упаковках пестицидів повинні бути зазначені:
- клас небезпечності та лімітуючий показник по кожній з трьох груп критеріїв за діючою гігієнічною класифікацією пестицидів (токсичність препаративної форми, віддалені ефекти діючої речовини, гігієнічна характеристика діючої речовини);
Відповідно до п. 4.1.1. санітарних правил пестициди входять у перелік небезпечних вантажів, які потребують спеціальних умов транспортування та виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Санітарними правилами передбачено паспортизацію об’єкта поводження із пестицидами – документальне засвідчення наявності належних умов для виробництва, транспортування, зберігання та роботи з пестицидами. Вказані санітарні правила є частиною національного законодавства України та обов’язкові для дотримання будь-якими підприємствами, установами, організаціями, суб’єктами господарювання, що проводять будь-які дії з пестицидами, незалежно від підпорядкування, організаційно-правової форми та форми власності. При цьому, в розумінні положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», зокрема, державні санітарні норми та правила - обов'язкові для виконання нормативно-правові акти центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, що встановлюють медичні вимоги безпеки щодо середовища життєдіяльності та окремих його факторів, недотримання яких створює загрозу здоров'ю і життю людини та майбутніх поколінь, а також загрозу виникнення і розповсюдження інфекційних хвороб та масових неінфекційних захворювань (отруєнь) серед населення.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» паспортизація об'єкта - документальне засвідчення наявності належних умов для роботи з пестицидами і агрохімікатами.
Пунктом 4.1.5. санітарних правил встановлено, що Пестициди перевозяться тільки в спеціально виділених для цих цілей транспортних засобах (залізничні вагони, морські і річкові судна, літаки, автомобілі та ін.).
Зі змісту п. 4.5.2. санітарних правил вбачається, що транспорт для перевезення пестицидів повинен мати сигнальне фарбування кузова і бортовий напис "Отрути" відповідно до ГОСТ. На транспорті господарств, що виділяється для перевезень пестицидів, повинні встановлюватися сигнальні прапори, які кріпляться до кабіни і на кутах кузова. Транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічного службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню.
Важливо підкреслити, що проведення паспортизації об’єкта, що здійснює, зокрема, транспортування пестицидів і агрохімікатів, відповідає встановленим статті 3 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» принципам, а саме:
- принципу пріоритетності збереження здоров'я людини і охорони навколишнього природного середовища по відношенню до економічного ефекту від застосування пестицидів і агрохімікатів;
- принципу безпечності для здоров'я людини та навколишнього природного середовища під час їх виробництва, транспортування, зберігання, випробування і застосування за умови дотримання вимог, встановлених державними стандартами, санітарними нормами, регламентами та іншими нормативними документами.
Стосовно суб’єкта, що уповноважений проводити паспортизацію об’єкта, який здійснює, зокрема, транспортування пестицидів і агрохімікатів, окремо слід зазначити таке.
Відповідно до п. 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (затв. Постановою Кабміну №667 від 02 вересня 2015 р.) саме Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів:
- здійснює державний нагляд за додержанням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності та громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів і регламентів безпечного виробництва, транспортування, зберігання, застосування пестицидів і агрохімікатів, за вмістом залишкової кількості пестицидів і агрохімікатів у харчових продуктах та продовольчій сировині, зокрема імпортованих лікарських травах, водних об’єктах, воді, що використовується для господарсько-питного постачання, купання, спортивних занять, організованого відпочинку та з лікувальною метою, лікувальних грязях, ґрунтах, на землях населених пунктів, оздоровчого та рекреаційного призначення.
Відповідно до п. 4.5.2. санітарних правил транспорт для перевезення підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічною службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню. На сьогоднішній день паспортизацією транспортних засобів для транспортування пестицидів займаються територіальні управління Держпродспоживслужби, яка відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1092 є правонаступником, зокрема, Державної санітарно-епідеміологічної служби.
Таким чином, умови п.п. 2.2. пункту 3 Розділу ІІ тендерної документації повністю відповідають визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» принципам здійснення публічних закупівель, оскільки необхідність документального засвідчення наявності належних умов для роботи з пестицидами і агрохімікатами, зокрема, шляхом отримання санітарного паспорту на транспорт для перевезення пестицидів і агрохімікатів, є законодавчо встановленою вимогою для всіх суб’єктів, що здійснюють, у тому числі, транспортування пестицидів і агрохімікатів.
Враховуючи все вищевикладене, можна дійти обґрунтованого висновку про безпідставність викладених вимог та невідповідність їх обгрунтування положенням чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000564-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІТ АГРО", Код ЄДРПОУ:38463127
Дата подання: 15 серпня 2019 12:32
Не відповідність переможця ТД
Доброго Дня
ТОВ «Укравіт агро» звертається до Вас з проханням, переглянути рішення, щодо визнання переможцем у тендері на закупівлю ЗЗР Гліфовіт (або еквівалент) ТОВ «Рапітвіна», у звязку з тим, що даний учасник не відповідає вимогам, а саме:
- У перевізника котрий має санітарний паспорт на транспорт для перевезення пестицидів (ФОП Климчук М.С.) немає ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, що унеможливлює законно надавати послуги з перевезення. Також Учасник ТОВ «Рапітвіна» вказує на те, що вона орендує транспорт для перевезення пестицидів та агрохімікатів, а сама ліцензії також немає .
- Також відповідно до вимоги ТД щодо надання аналогічного договуру, ТОВ «Рапітвіна» надала договори на постачання інших препаратів, а не договір постачання саме Геліосу, що свідчить про відсутність досвіду з постачання аналогічного предмету закупівлі, а саме препарату гліфосатної групи (Гліфовіт або еквівалент).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:52
Враховуючи те, що законодавство не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 1 «Порядку визначення предмета закупівлі», затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тендерним комітетом Українського інституту експертизи сортів рослин по оголошенню UA-2019-07-24-000564-a протоколом №11 від 24.07.2019 року визначено предмет закупівлі: «ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (Агрохімічна продукція для потреб філії Українського інституту експертизи сортів рослин Волинський обласний державний центр експертизи сортів рослин: Гербіцид «Гліфовіт» або еквівалент)».
Виходячи з вищевикладеного, аналогічними договорами відповідно до Закону та умов тендерної документації є договір предметом закупівлі якого є товар, що відповідає коду ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція.
На вимогу підпункту 2.6 пункту 3 Розділу ІІ тендерної документації ТОВ «Рапітвіна» надало в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, в якій вказано 2 (два) аналогічних договори. Предметом обох договорів є ДК 021:2015 – 24450000-3 – Агрохімічна продукція.
- Копії виконаних аналогічних договорів та видаткових накладних до них для підтвердження поставки аналогічного предмету закупівлі.
Законом та тендерною документацією передбачено надання аналогічного договору по предмету закупівлі, а не по конкретній назві товару.
Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, а оскільки предмет закупівлі є ДК 021:2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція, то наданий учасником аналогічний договір слід вважати таким що відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Тобто, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна, які були надані учасником ТОВ «РАПІТВІНА».
Документи, які підтверджують досвід виконання учасником аналогічного договору (довідка у довільній формі щодо наявності досвіду виконання не менше одного аналогічного договору)
Відповідно до статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» небезпечні речовини - речовини, віднесені до таких класів: клас 1 - вибухові речовини та вироби; клас 2 - гази; клас 3 - легкозаймисті рідини; клас 4.1 - легкозаймисті тверді
Відповідно до статті 1 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» паспортизація об'єкта - документальне засвідчення наявності належних умов для роботи з пестицидами і агрохімікатами.
Пунктом 4.1.5. санітарних правил встановлено, що Пестициди перевозяться тільки в спеціально виділених для цих цілей транспортних засобах (залізничні вагони, морські і річкові судна, літаки, автомобілі та ін.).
Зі змісту п. 4.5.2. санітарних правил вбачається, що транспорт для перевезення пестицидів повинен мати сигнальне фарбування кузова і бортовий напис "Отрути" відповідно до ГОСТ. На транспорті господарств, що виділяється для перевезень пестицидів, повинні встановлюватися сигнальні прапори, які кріпляться до кабіни і на кутах кузова. Транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічного службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню.
Важливо підкреслити, що проведення паспортизації об’єкта, що здійснює, зокрема, транспортування пестицидів і агрохімікатів, відповідає встановленим статті 3 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» принципам, а саме:
- принципу пріоритетності збереження здоров'я людини і охорони навколишнього природного середовища по відношенню до економічного ефекту від застосування пестицидів і агрохімікатів;
- принципу безпечності для здоров'я людини та навколишнього природного середовища під час їх виробництва, транспортування, зберігання, випробування і застосування за умови дотримання вимог, встановлених державними стандартами, санітарними нормами, регламентами та іншими нормативними документами.
Стосовно суб’єкта, що уповноважений проводити паспортизацію об’єкта, який здійснює, зокрема, транспортування пестицидів і агрохімікатів, окремо слід зазначити таке.
Відповідно до п. 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (затв. Постановою Кабміну №667 від 02 вересня 2015 р.) саме Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів:
- здійснює державний нагляд за додержанням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності та громадянами державних санітарних норм і правил, гігієнічних нормативів і регламентів безпечного виробництва, транспортування, зберігання, застосування пестицидів і агрохімікатів, за вмістом залишкової кількості пестицидів і агрохімікатів у харчових продуктах та продовольчій сировині, зокрема імпортованих лікарських травах, водних об’єктах, воді, що використовується для господарсько-питного постачання, купання, спортивних занять, організованого відпочинку та з лікувальною метою, лікувальних грязях, ґрунтах, на землях населених пунктів, оздоровчого та рекреаційного призначення.
Відповідно до п. 4.5.2. санітарних правил транспорт для перевезення підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічною службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню. На сьогоднішній день паспортизацією транспортних засобів для транспортування пестицидів займаються територіальні управління Держпродспоживслужби, яка відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1092 є правонаступником, зокрема, Державної санітарно-епідеміологічної служби.
На вимогу підпункту 2.2 пункту 3 Розділу ІІ тендерної документації ТОВ «Рапітвіна» надало в складі тендерної пропозиції оригінал санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль Форд Транзит АВ 3410 ВІ. Даний документ виданий на штатного працівника (водія) ТОВ «Рапітвіна». Автомобіль знаходиться в оренді. Тендерною документацією не передбачено надання договору оренди між ТОВ «Рапітвіна» та ФОП Климчук М.С. Також тендерною документацією не передбачено надання в складі тендерної пропозиції учасника ліцензії на перевезення предмету закупівлі.
Таким чином, умови п.п. 2.2. пункту 3 Розділу ІІ тендерної документації учасником ТОВ «РАПІТВІНА» виконано, оскільки надано санітарний паспорт на спеціалізований автомобіль, копію допуску посвідчення на право роботи з пестицидами та агрохімікатами видане на Пасічника Анатолія Павловича, який згідно наданої довідки є працівником ТОВ «РАПІТВІНА».
Враховуючи все вищевикладене, можна дійти обґрунтованого висновку про безпідставність викладених вимог та невідповідність їх обґрунтування положенням чинного законодавства України.
Зважаючи на вищевикладене, вимогу слід відхилити з наведених вище підстав.

Документи

30 липня 2019 17:40
Протокол 12.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІТ АГРО" 93 960,00
UAH з ПДВ
92 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАПІТВІНА" 99 241,20
UAH з ПДВ
92 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" 100 245,60
UAH з ПДВ
100 245,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 14:08
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:08
Лист.PDF
19 серпня 2019 14:02
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:00
Лист пояснення.PDF
19 серпня 2019 14:00
Довідка.pdf.p7s
19 серпня 2019 14:00
Довідка.pdf (2).p7s
19 серпня 2019 14:00
Довідка.pdf
19 серпня 2019 14:00
Довідка ст 17.PDF
19 серпня 2019 14:00
Довідка ДФС.PDF
19 серпня 2019 14:00
Довідка (2).pdf
19 серпня 2019 13:59
Dovidka_19214359920750164495.pdf.p7s
19 серпня 2019 13:59
Dovidka_19214359920750164495.pdf
07 серпня 2019 15:23
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:22
Технічна специфікація.PDF
07 серпня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2019 15:22
Статут.PDF
07 серпня 2019 15:22
Санітарний паспорт 3410.PDF
07 серпня 2019 15:22
Порівняльна таблиця.PDF
07 серпня 2019 15:22
Лист пояснення.PDF
07 серпня 2019 15:22
Довідка про ліцензію.PDF
07 серпня 2019 15:22
Довідка ДФС.PDF
07 серпня 2019 15:22
Геліос.PDF
07 серпня 2019 15:22
Гарантійний лист.PDF
07 серпня 2019 15:22
Гарантійний лист 2.PDF
07 серпня 2019 15:22
Гарантійний лист 1.PDF

Публічні документи

10 серпня 2019 14:28
Статут.pdf
10 серпня 2019 14:28
IMG_0010.pdf
10 серпня 2019 14:28
Довідки.pdf
10 серпня 2019 14:28
паспорт код.pdf
10 серпня 2019 14:28
Довідки 1.pdf
10 серпня 2019 14:28
Рішення.pdf
10 серпня 2019 14:28
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2019 14:27
Свідоцтво , Виписка.pdf
10 серпня 2019 14:27
Пропозиція.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0004.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0009.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0007.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0008.pdf
10 серпня 2019 14:27
наказ.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0005.pdf
10 серпня 2019 14:27
IMG_0006.pdf
10 серпня 2019 14:27
4опп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІТ АГРО"

ТОВ "РАПІТВІНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАВІТ АГРО"
#38463127
Відхилено 92 840,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 14:57
ТОВ "РАПІТВІНА"
#40193857
Переможець 92 940,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАПІТВІНА"
#40193857
92 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:05
ТОВ РАПІТВІНА від 27.08.19 92940,00 грн. Волинський ОДЦЕСР.pdf укладений
04 вересня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:14
2.Договір з ТОВ Рапітвіна 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 15:13
3.Договір з ТОВ Рапітвіна 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 15:13
1.Договір з ТОВ Рапітвіна 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 15:13
5.Договір з ТОВ Рапітвіна 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 15:13
4.Договір з ТОВ Рапітвіна 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 92 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 490,00 UAH)